Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #1 Skrevet 6. november 2014 Jeg lurte på om noen har erfaring med hormonspiral typen mirena? Satt en inn i sommer. Og mistet mensen etter en stund.. Nå føles det ut som om det sitte feil. Men jeg blør ikke igjen så tenker at virkningen er der? Var litt uheldig å få dratt i en tråd når jeg hadde hatt tampong i endag. Og må lurere jeg på om det fortsatt er sikker? Om jg hadde fått menstasjonen tilbake hadde jeg jo vist at den ikke funket lengre. Men det er jo ikke mitt tilfelle.. Noen erfaringer? Anonymous poster hash: 5ed05...4a3
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #2 Skrevet 6. november 2014 Jeg har den. Og jeg har nesten ingen menstruasjon. Den kommer kanskje 4 ganger i året, ingen regelmessighet osv. Trådene kan du få klippet hvis du kjenner dem. Anonymous poster hash: e3d6e...2b7
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #3 Skrevet 6. november 2014 Altså mensen kommer og går. Men hvis du begynner å blø friskt blod, så betyr det at den ikke sitter rett. Anonymous poster hash: e3d6e...2b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå