Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #1 Skrevet 6. november 2014 Hva skal jeg ha på meg? Er pga ryggen.glemte helt å spørre. Bør jeg ha treningsklær på? Anonymous poster hash: 7270c...b6a
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #2 Skrevet 6. november 2014 Jeg pleier å ha vanlige klær. Massasje og knekking/tøying så evt en singlet som tåler litt oljesøl. Anonymous poster hash: 2f275...88f
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. november 2014 #3 Skrevet 6. november 2014 Ha på vanlig klær? Det har jeg... Du skal vel ikke trene? Eller?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #4 Skrevet 6. november 2014 Kanskje droppe G-strengen, men ellers kan du sikkert gå i hva du vil! Anonymous poster hash: 1fec3...c7c
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #5 Skrevet 6. november 2014 Gå i hva du vil, du skal nok ta av deg på overkroppen uansett. Dersom du kommer hjemmeifra og skal rett hjem etterpå kan det være deilig å gå i jogge/treningsbukse, bare fordi det er godt og mykt. Anonymous poster hash: e5e97...1f1
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #6 Skrevet 6. november 2014 Jeg pleier bare å kle av meg på overkroppen, så knepper han opp bhn min Men spørs vell hva han skal behandle da.. kan hende du må ta av buksa å. Så ta på litt lekkert undertøy! Anonymous poster hash: 77eac...b91
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #7 Skrevet 6. november 2014 Jeg har på vanlige klær Jeg må ta av meg alt bortsett fra bh på overkroppen, og kneppe opp og brette ned buksen litt. Når jeg da ligger på magen knepper han opp bh'en masserer, knekker og herjer med ryggen min før han knepper på igjen bh'en og ber meg snu rundt. Når jeg ligger på ryggen og han drar i armer og ben, knekker nakken osv har jeg bh på. Har alltid vært der for nakke og rygg så jeg har aldri trengt å ta av buksa. Anonymous poster hash: b5b1d...40d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå