Gå til innhold

Jeg må være dum!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har benyttet seg av tilbudet til photobox? Da får du 50 - 70 prosent rabatt på fotobøker. 
Jeg driver å skal bastille nå, men jeg skjønner bare ikke hvordan jeg skal få til  å få bilder inn i boka. Eneste som går ann å gjøre er å trykke på bestill bok, og da går man rett til bestillinga. Jeg vil jo ikke kjøpe en bok uten bilder :P 

Noen som vet, som kan hjelpe ei litt "dum" dame :P 

Anonymous poster hash: d44df...433
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde den siden en gang selv, men jeg gav opp etter evig tid med prøving. 
Den siden er så rotete, og det er viiiirkelig ikke lett å forstå hvordan ting fungerer

Skrevet

Jeg prøvde den siden en gang selv, men jeg gav opp etter evig tid med prøving. 

Den siden er så rotete, og det er viiiirkelig ikke lett å forstå hvordan ting fungerer

Nesten godt å høre det ikke bare er meg :P men synd jeg ikke får det til, for det var et veldig bra tilbud.

Skrevet

Så irriterende. Jeg får til å lage på de fotobøkene som ikke er på tilbud da. Men de som er på tilbud går bare rett i handlekurven :P 

Skrevet

Jeg forstår ikke hva du ikke får til? Jeg har aldri vært der, men prøvde nå, og har ingen problemer med å legge inn bilder? 

Dette gjorde jeg: 
Trykket på Fotobøker
 -> velger Medium Fotobok Prestige Kvadrat
Trykker på Lag en fotobok
 -> Velger Layout - klassisk
Trykker på Lag

Kommer så til programmet hvor bildene skal legges inn
Trykk på Hent bilder nå (fra min datamaskin), og plukker ut de bildene som skal være der. Eventuelt Hent bilder nå (fra sosiale medier)
Deretter kommer bildene opp på rekke og rad, og du bare drar dem over på høyre side, i kolonnen som er der. 
Trykk Lag bok nå.
Igjen kommer bildene i kolonnen nederst, og nå drar du et og et bilde der du vil ha dem i boka. Så designer du boken som du vil ha den med verktøyene som er der. 
Lagre.
Bestill.

Anonymous poster hash: 25fc4...ff6
Skrevet

Jeg forstår ikke hva du ikke får til? Jeg har aldri vært der, men prøvde nå, og har ingen problemer med å legge inn bilder? 

Dette gjorde jeg: 

Trykket på Fotobøker

-> velger Medium Fotobok Prestige Kvadrat

Trykker på Lag en fotobok

-> Velger Layout - klassisk

Trykker på Lag

Kommer så til programmet hvor bildene skal legges inn

Trykk på Hent bilder nå (fra min datamaskin), og plukker ut de bildene som skal være der. Eventuelt Hent bilder nå (fra sosiale medier)

Deretter kommer bildene opp på rekke og rad, og du bare drar dem over på høyre side, i kolonnen som er der. 

Trykk Lag bok nå.

Igjen kommer bildene i kolonnen nederst, og nå drar du et og et bilde der du vil ha dem i boka. Så designer du boken som du vil ha den med verktøyene som er der. 

Lagre.

Bestill.

Men gjorde du det med de på forsiden som var på tilbud? For når jeg går inn på den jeg vil ha der, er det eneste jeg kan gjøre å trykke på bestill, og kommer jeg rett til betalingen. 

Skrevet

Ååå, nå forstår jeg. Jeg gikk ikke inn på tilbudet... 

Skrevet

Jeg fant ut av det. Alle fotobøkene som er på tilbud, er jo også i fanen "fotobøker". Så finner du den riktige fotoboken der! 

Skrevet

Jeg fant ut av det. Alle fotobøkene som er på tilbud, er jo også i fanen "fotobøker". Så finner du den riktige fotoboken der! 

Takk. :) da prøver jeg det. 

Skrevet

gå opp jeg :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...