Gå til innhold

Snill svigermor jeg har? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun skal ta med min eldste datter på 5 år med på teater på tirsdag, Plutti, putti, pott ( om det er det det heter :P). Hun er ikke deres barnebarn, men forskjellsbehandler henne ikke! (har en til på 7 mnd som er deres barnebarn da). Hun er også flink og leke med henne når hun er i nabolaget i helgene, perler/tegner/spiller dyrelotto eller baker med henne. Føler meg GANSKE heldig, om om 4 uker ca skal vi ha vår første barnefri natt fra babyen - føler meg trygg siden det er hun som skal passe. Ville bare skryte litt! 

Anonymous poster hash: 2ef97...31a
Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det er så deilig. Og så utrolig viktig! :) Svigers her og er sånn. De tok imot mitt barn som sitt eget barnebarn lenge før vi fikk noen felles. Kjempestas! Tenker hun får en fin teatertur :) 

Skrevet

Det er så deilig. Og så utrolig viktig! :) Svigers her og er sånn. De tok imot mitt barn som sitt eget barnebarn lenge før vi fikk noen felles. Kjempestas! Tenker hun får en fin teatertur :)

jaa, føler vi var heldig som kom inn i en så fin familie! Alle har behandlet henne så bra fra dag en :-) også samboern min sin bestemor/far og hans tanter osv. I fjor fikk jenta min 3 pakkekalendere til advent - to fra sine "biobesteforeldre" og en som svigerbestemor hadde lagd henne. Føler vi har fått et ekstra sett med besteforeldre :)

Skrevet

Så deilig å lese om noen som liker svigermor! De aller fleste trådene her inne handler vel om svigermødre fra helvete (selv om det, i mange av de innleggene, lyser gjennom at det er svigerdøtrene som egentlig er "problemet").

Jeg hadde også en av verdens beste svigermødre, men hun er desverre død.  :cry:

Det rare med alle disse fandenivoldske svigermødrene er at de trolig har gjort en bra jobb med sine egen barn, for svigerdøtrene har da faktisk fått egne barn med avkommet hennes!  :P

Skrevet

Så deilig å lese om noen som liker svigermor! De aller fleste trådene her inne handler vel om svigermødre fra helvete (selv om det, i mange av de innleggene, lyser gjennom at det er svigerdøtrene som egentlig er "problemet").

Jeg hadde også en av verdens beste svigermødre, men hun er desverre død.  :cry:

Det rare med alle disse fandenivoldske svigermødrene er at de trolig har gjort en bra jobb med sine egen barn, for svigerdøtrene har da faktisk fått egne barn med avkommet hennes!  :P

For å si det slik: svigermor har da også sine "feil", men jeg liker henne jevnt over ganske bra. Hun er glad i ungene mine og er hyggelig mot meg, og det er da det viktigste? Blir helt garantert å gifte meg med samboern i fremtiden, og da gifter jeg meg jo inn i deres familie. Nekter å tro at så mange har svigermødre fra helvete selv om det virker slik? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...