Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #1 Skrevet 6. november 2014 Som kanskje er mer som er besettelse? Så hvis du ikke får gjort det på en stund så føler du nesten abstinenser? Samboer er totalt freslt i fiske. Når han har fri leser han om fiske, ser på youtube om fiske, søker om utstyr til fiske osv. Og når han har fri men ikke fisker, så kan han plutselig begynne å snakke om fiske til meg, om hvor mye han gleder seg til neste gang han skal få tid til det, og hvor han skal, hvordan han skal fiske (sluk, fra båt, med vadere....) Jeg har ingen stor hobby/interesse, men skulle gjerne hatt det. Anonymous poster hash: 051a7...1de
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #2 Skrevet 6. november 2014 Lese og skrive. Besettelse. Utrolig slitsomt til tider, for av og til er det sånn at jeg heller vil hjem fremfor å være på koselig besøk, jeg vil hive ungene i seng så jeg kan få kommet i gang... Anonymous poster hash: 0361b...61e
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #3 Skrevet 6. november 2014 Jepp, jeg har strikkemani og får sterke abstinenser hvis jeg ikke får strikket en kveld. Googler strikkeoppskrifter og prøver å finne på noe unikt å strikke. Og så pimper jeg møbler:) Anonymous poster hash: ae20b...6c9
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #4 Skrevet 6. november 2014 Korsstingsbrodering. Anonymous poster hash: a67fb...ff6
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #5 Skrevet 6. november 2014 Hagen min. Er ikke en besettelse, men kan bruke mye tid i perioder. Må lese om det, kjøpe bøker og blader, planlegge, kjøpe inn fra nettet, dra rundt i butikker og selvsagt holde på i hagen. Bruker mest tid på design, fargevalg, sammensetning av ulike materialer og former osv. Anonymous poster hash: 50185...eb5
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #6 Skrevet 6. november 2014 Hesten min. Bruker mye tid på den, hopper på alt av kurs og driver med dømming i tillegg til undervisning og ridning av egen og andres hester. Leser mye teori, og er nok generelt veldig engasjert. Anonymous poster hash: ca54d...132
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #7 Skrevet 6. november 2014 Ja, jeg er trener for barna mine sine idretter. Synes det er kjempegøy!! Anonymous poster hash: 52c00...d59
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #8 Skrevet 6. november 2014 Ikke en hobby nei men har en stor interesse for standup å føler det er helt forferdelig å gå glipp av for mange show. Anonymous poster hash: 30d46...44d
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #9 Skrevet 6. november 2014 Nei, det har jeg ikke tid til. Men jeg prøver å trene 30 minutter om dagen, og hvis jeg ikke får det til kan jeg kjenne det vibrerer litt... Anonymous poster hash: b2f33...895
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #10 Skrevet 6. november 2014 Jeg spiller kornett, og er ordentlig korps-nerd!! Anonymous poster hash: 1b629...456
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå