Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #1 Skrevet 6. november 2014 Eller hva ønsker det seg? Trenger tips. Anonymous poster hash: 24119...e3c
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #2 Skrevet 6. november 2014 Aner virkelig ikke. Hun ønsker seg ipod da. Anonymous poster hash: eb53f...02f
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #3 Skrevet 6. november 2014 Xeno? Teksta hund/katt? Anonymous poster hash: a1f98...402
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #4 Skrevet 6. november 2014 Aner ikke her heller. Hun har sagt ipad, men det skjer ikke. Anonymous poster hash: 24119...e3c
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #5 Skrevet 6. november 2014 Xeno? Teksta hund/katt? Anonymous poster hash: a1f98...402 Skal skjekke ut:) Anonymous poster hash: 24119...e3c
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #6 Skrevet 6. november 2014 Hun ønsker seg sysaker og vil gjerne lære å strikke, så kjøper sikkert noe sånt. Cd' er f.eks MGP junior Kanskje ski eller skøyter hvis noe er for smått Evt noen klær Anonymous poster hash: c33ad...5ee
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #7 Skrevet 6. november 2014 Klarer 6-åringen din å prate? For om hun kan det er det en ide å spørre henne hva hun ønsker seg! Det er så mange dumme spørsmål her inne at jeg får helt spader!! Om min 6-åring ønsker seg en lego-dings så betyr ikke det at din 6-åring ønsker seg det samme! Tenk å ikke ha hjernekapasitet til å finne på gave til en 6-åring! Da er det ganske tomt og mørkt! Anonymous poster hash: 03694...698
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #8 Skrevet 6. november 2014 Min ønsker seg den Fur Real pandaen som går på TV-reklame, som kommer når du klapper i hendene, går av seg selv osv. Jeg synes 800 kr er mye penger å bruke på en bamse på batteri, men den er jo søt da Ellers ønsker hun seg: Kinasjakk Musikk på CD (hun har en CD-spiller på rommet sitt) Mer tegnesaker (hun tegner mye hver eneste dag og får aldri nok tegnesaker) Bursdagskjole som hun kaller det, dvs penkjole som ikke er til hverdagsbruk Kjoler til hverdagsbruk Glitterstrømpebukse (det tenkte jeg å putte i kalenderen da, for det er jo noen pyntedager før jul også) Hårpynt Vekkerklokke (så på en med Knerten i gullsmeden som overhodet ikke tikket, tenker jeg tipser oldemor om den. Hun har akkurat lært seg hele og halve timer på klokka og ønsker seg en klokke på rommet) Anonymous poster hash: 328b2...e54
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #9 Skrevet 6. november 2014 Klarer 6-åringen din å prate? For om hun kan det er det en ide å spørre henne hva hun ønsker seg! Det er så mange dumme spørsmål her inne at jeg får helt spader!! Om min 6-åring ønsker seg en lego-dings så betyr ikke det at din 6-åring ønsker seg det samme! Tenk å ikke ha hjernekapasitet til å finne på gave til en 6-åring! Da er det ganske tomt og mørkt! Anonymous poster hash: 03694...698 Jøss, stått opp med feil bein eller? Kan jo være gøy å få noen tips om hva andre 6-åringer liker og ønsker seg da. Kanskje få noen ideer om nye ting å introdusere for sitt eget barn, ting hverken barnet eller du selv har tenkt på at kan være gøy. Anonymous poster hash: 328b2...e54
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #10 Skrevet 6. november 2014 Klarer 6-åringen din å prate? For om hun kan det er det en ide å spørre henne hva hun ønsker seg! Det er så mange dumme spørsmål her inne at jeg får helt spader!! Om min 6-åring ønsker seg en lego-dings så betyr ikke det at din 6-åring ønsker seg det samme! Tenk å ikke ha hjernekapasitet til å finne på gave til en 6-åring! Da er det ganske tomt og mørkt! Anonymous poster hash: 03694...698 spør jeg min snart 6 åring hva hun ønsker seg, ramser hun opp halve lekebutikken, eller en eller annen leke hun har sett på reklame - altså har jeg NULL clue om hva hun snakker om. Kanskje derfor en litt spiss kommentar av deg? Når det er sagt får min jente som blir 6 i januar en ny dukkevogn.. Anonymous poster hash: 89600...140
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #11 Skrevet 6. november 2014 Klarer 6-åringen din å prate? For om hun kan det er det en ide å spørre henne hva hun ønsker seg! Det er så mange dumme spørsmål her inne at jeg får helt spader!! Om min 6-åring ønsker seg en lego-dings så betyr ikke det at din 6-åring ønsker seg det samme! Tenk å ikke ha hjernekapasitet til å finne på gave til en 6-åring! Da er det ganske tomt og mørkt! Anonymous poster hash: 03694...698 Enig! Gi ungene en lekekatalog og ka de krysse ut det de ønsker seg. Sett deg ned med ungene PRAT med dem og spør hva de tenker om det de har krysset it. Anonymous poster hash: 8862a...cfe
MTF Skrevet 6. november 2014 #12 Skrevet 6. november 2014 I fjor var jenta mi 6,5 år til jul og ønsket seg Ipig som hun kunne ha iPoden sin i og spille av musikk, i tillegg var (og er) hun hekta på Monster High, så hun fikk noen nye dukker, sengetøy og diverse ting derfra. Sminkehode var også på ønskelisten, og det har hun lekt masse med.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #13 Skrevet 6. november 2014 Klarer 6-åringen din å prate? For om hun kan det er det en ide å spørre henne hva hun ønsker seg! Det er så mange dumme spørsmål her inne at jeg får helt spader!! Om min 6-åring ønsker seg en lego-dings så betyr ikke det at din 6-åring ønsker seg det samme! Tenk å ikke ha hjernekapasitet til å finne på gave til en 6-åring! Da er det ganske tomt og mørkt! Anonymous poster hash: 03694...698 For et utrolig patetisk svar. Hjernekapasiteten min er det ikke noe galt med. Det er lenge til jul, og jeg søker bare litt inspirasjon fra andre. Det er ikke slik at datteren min sitter uten gave på julaften selv om jeg er usikker nå. At du tror jeg ikke evner å spørre henne får være ditt problem. Hun vet ikke hva hun ønsker seg, og lurer på om jeg har noen forslag. Ellers takk for hjelpen, foreslår at du blar forbi neste gang om noe så enkelt klarer å hisse deg opp. Ellers, takk for andre forslag! Hi Anonymous poster hash: 24119...e3c
*Yuna* Skrevet 6. november 2014 #14 Skrevet 6. november 2014 Niesen min er 6 år og på hennes ønskelister står: -Disney barbier -Loom Bands -Terapisand til å bygge ting med -Diverse brettspill -Barbie hest -Sofia hus og figurer -Littlest Pet Shop -Snø sparkesykkel -Tegnesaker -Frozen håndkle og sengetøy
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #15 Skrevet 6. november 2014 Klarer 6-åringen din å prate? For om hun kan det er det en ide å spørre henne hva hun ønsker seg! Det er så mange dumme spørsmål her inne at jeg får helt spader!! Om min 6-åring ønsker seg en lego-dings så betyr ikke det at din 6-åring ønsker seg det samme! Tenk å ikke ha hjernekapasitet til å finne på gave til en 6-åring! Da er det ganske tomt og mørkt! Anonymous poster hash: 03694...698 Enig! Gi ungene en lekekatalog og ka de krysse ut det de ønsker seg. Sett deg ned med ungene PRAT med dem og spør hva de tenker om det de har krysset it. Anonymous poster hash: 8862a...cfe Merkelig at dere går ut ifra at man ikke har pratet med barna bare fordi man lurer på hva andre barn ønsker seg. Lekekatalogen kom først idag, vi bruker alltid å titte i den. Tanken med å spørre andre, selv om barn har forskjellige ønsker, er at man kanskje får noen ideer man ikke hadde kommet på selv. Anonymous poster hash: 24119...e3c
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #16 Skrevet 6. november 2014 Min på snart 6 ønsker seg: Loom bands monster high dukker Mat/utstyr til lekekjøkkenet Dagbøker hun kan tegne/skrive i klistremerker Brent cd med musikk hun liker sminke strikkesett for barn perler doktor mcstuffin ting lego/duplo Også ønsker hun seg ny cd-spiller, selv om hun ikke vet det selv. Det er iallfall det hun får av meg:) Anonymous poster hash: ae8f6...859
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå