Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #1 Skrevet 6. november 2014 Har en datter på 3 år. Hun er halvt afrikansk og har arvet fars krøller. Jeg trenger tips til hvordan jeg selv kan flette håret slik at det holder et par dager. Frisør er prøvd men hun bare skrek.(liker IKKE fremmede som "tar på henne". Noen andre her som kjenner seg igjen med situasjonen? Er vanskelig og fikse håret hver dag, så har lyst og lære meg og flettd henne. Noen som kanskje selv har lært via en instruksjons video, eller har andre gode ideer? Anonymous poster hash: 47054...fde
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 6. november 2014 #2 Skrevet 6. november 2014 https://m.youtube.com/watch?v=ldPfHb6qpxE Kan det være noe? Må innrømme at jeg har lite peiling på slikt hår da både mine små og jeg har helt skritt hår. YouTube er uansett min redning for ALT
Kyllingbein Skrevet 6. november 2014 #3 Skrevet 6. november 2014 Hva med å ha det løst? Det fineste jeg ser er ville krøller hos afrikanske jenter og gutter 😍 Men, har ingen kjennskap til det personlig så kan jo hende håret er vanskelig å holde i orden da.. bor du i en litt større by kan det hende det finnes kurs? Eller YouTube har sikkert mye bra hvis du er lærnem 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå