Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #1 Skrevet 6. november 2014 Flere på skolen spydde igår, og klassevennen som ve her i flere timer igår spydde på turen hjem. Nå venter jeg nesten bare på at det kommer😷😳 Anonymous poster hash: 2a6ce...976
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #2 Skrevet 6. november 2014 Du har nok blitt smittet om hun var hos deg. Da får du det i løpet av 28 timer. Får håpe du har flaks og slipper unna Anonymous poster hash: c2f95...4ca
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #3 Skrevet 6. november 2014 Tror det er fra 12 til 48 timer. Avhengig av mengde og type virus man har fått i seg. Man er smittsom fra man var smittet, så dette barnet var smittsomt ja. For din egen del, kan du tenke smitte og vaske og klore litt ekstra i dagene som kommer. Klorinsprayen som har kommet lukter ikke like mye som vanlig klorin, og klor er det eneste som dreper magevirus! Gå over der det syke barnet var på toalett og vasket hender, alle dørhåndtak mm.... Ellers så har dere min dypeste medfølelse. Heller ei kule i hodet enn oppkast..... Anonymous poster hash: f2e00...e10
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #4 Skrevet 6. november 2014 Jeg blir alltid dårlig etter ca 2 døgn. Så innen natt til lørdag ligger du rett ut vis du har blitt smittet Anonymous poster hash: b399f...a15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå