Gå til innhold

Ville dere satt pris på dette i dåpsgave?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:-) flere meninger? Tenker det kan være kjekt å gi et voksenteppe som barnet kan ha glede av lenge, men det er kanskje litt rart...?

Anonymous poster hash: 6caf2...be3

Skrevet

Jeg synes pleddet var helt nydelig og hadde blitt glad om barnet mitt fikk et slikt i dåpsgave. Babyteppet vokser de jo raskt ifra så et voksenteppe må jo være helt supert.

Skrevet

Hadde blitt mer glad om det var i ull, men dette bomullspleddet var fint.

Skrevet

Oleannapledd og rørospledd er fine

Anonymous poster hash: 13316...cb3

Skrevet

Egentlig ikke så veldig. Hva skal man egentlig med et pledd i bomull? Det varmer jo ikke mye. Et godt ullpledd derimot ville jeg blitt glad for.

Anonymous poster hash: 3eab7...7f7
Skrevet

Ville heller hatt ett ullteppe.

Syns ikke det teppe du viser er verdt 800 kr heller.

Anonymous poster hash: eec38...1a4
Skrevet

Jenta vår fikk et fint Røros Ullpledd i dåpsgave. Den fineste og mest anvendelige gaven synes jeg hvertfall :)

Men gå for ull. Synes pleddet ditt virket litt tynt?

Skrevet

Ikke spesilet, men så er en dåpsgave ikke til meg så det spiller ingen rolle hva mor syns;) men jeg syns gaven virker mer som gave til mor og mors interiør heller enn til barnet. Barnet vil nok sette mer pris på et kaptein sabeltann pledd eller prinsessepledd. Når dåpsbarnet flytter hjemmefra så er dette pleddet slitt utvog kastet for lengst....

Anonymous poster hash: 13522...651

Skrevet (endret)

Et pledd kan brukes til så mye mer enn interiør vettu ;) på vogna, på tur i skogen, i pulken, i fotenden av senga. Vårt har hvertfall blitt vel anvendt av barnet. Og kjøper man et ullpledd i god kvalitet så kan det vare lenge. Mer praktisk enn en sølvskje og en tannboks hvertfall 😜

Endret av HeltLykkelig ♥♥
Skrevet

Det er klart at et teppe er mer nyttig enn en tannboks...

Men for egen del så hadde jeg skaffet meg teppe over vogna før dåpen. Kan selvsagt brukes som sengeteppe, men igjen ikke noe barnet egentlig setter pris på før om et kvart århundre...

Hi- du gir det du har lyst til å gi! Du kjenner foreldrene det gjør ikke vi, og hva vi mener spiller ingen rolle:)

Skrevet

Ikke gå for ull før du vet om mor tåler det. Jeg hadde ikke klart å bære babyen i ullteppe mot hud eller tynn t-skjorte, fordi jeg klør og blir rød av ull. Så ja, jeg hadde blitt glad for både bomull og fleece. Synes nordmenn er hysteriske med denne ulla, det finnes liksom ingen alternativer. Hva er vitsen med å bruke ull inne?

Anonymous poster hash: 90ec2...c93
Skrevet

Men for egen del så hadde jeg skaffet meg teppe over vogna før dåpen. Kan selvsagt brukes som sengeteppe, men igjen ikke noe barnet egentlig setter pris på før om et kvart århundre...

Hi- du gir det du har lyst til å gi! Du kjenner foreldrene det gjør ikke vi, og hva vi mener spiller ingen rolle:)

Man skal ikke ha teppe over vogna...

Skrevet

Man skal ikke ha teppe over vogna...

Å herre fred.... Jeg glemte jeg var på DIB.

Oppi vogna over kroppen til ungen, rund ungen. Er du ute etter å kverrulere i dag?

Skrevet

Dette plasser er ikke ment for å være til vogna. Det er ment til å ha på rommet, senga etc til barnet, helt til det er voksent. Altså lenger levetid enn et babypledd

Anonymous poster hash: 6caf2...be3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...