Gå til innhold

Jeg skjønner meg ikke på dere som

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri har sex med mannen! Eller har det kanskje en gang i måneden.

Jeg mener IKKE å være frekk, og vet at man kan ha forskjellige fysiske og psykiske sykdommer som spiller inn.

Men allikevel..hadde ikke mannen ville ha sex med meg mer enn 1 gang i måneden måtte jeg faktisk ha takket for meg 😕

Og mange menn har større seksualdrift enn oss kvinner.

Anonymous poster hash: 12d23...a2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå virker det jo som en del av damene her inne har menn som ikke virker .., kanskje ikke noen stor "turn on"?

Det er ikke gitt at de ikke har sex. Kan hende de har en fresk (?!) gartner eller en spenstig PT? ;)

Skrevet

Jeg ville ikkesant sex med tidligere samboer. Jeg trodde faktisk at jeg var aseksuell. Det tok tid før jeg skjønte at det var han jeg ikke tente på, vi hadde ingen seksuell kjemi eller hva jeg skal si. Vi endte opp med å gå fra hverandre og med neste samboer er det noe helt annet!

Så når folk har ekstrem redusert seksuallyst, tenker jeg alltid at ende er sammen med feil person..

Anonymous poster hash: 417e4...f83

Skrevet

Jeg ville ikkesant sex med tidligere samboer. Jeg trodde faktisk at jeg var aseksuell. Det tok tid før jeg skjønte at det var han jeg ikke tente på, vi hadde ingen seksuell kjemi eller hva jeg skal si. Vi endte opp med å gå fra hverandre og med neste samboer er det noe helt annet!

Så når folk har ekstrem redusert seksuallyst, tenker jeg alltid at ende er sammen med feil person..

Eller at alle har perioder der sexlysten går opp og ned.... Regner med at du hadde sex med exsambo i begynnelsen av forholdet?

Anonymous poster hash: 4b40e...b27

Skrevet

Eller at alle har perioder der sexlysten går opp og ned.... Regner med at du hadde sex med exsambo i begynnelsen av forholdet?

Når det er nede i år etter år er ikke det perioder med opp og ned. Joda, det hadde jeg, men allerede da var det litt sånn...ikke helt på topp der. Han klaget på lite sex allerede da. Men jeg så det ikke da, at jeg ikke følte riktig for han.

Skrevet

Nå virker det jo som en del av damene her inne har menn som ikke virker .., kanskje ikke noen stor "turn on"?

Det er ikke gitt at de ikke har sex. Kan hende de har en fresk (?!) gartner eller en spenstig PT? ;)

Haha, ja kanskje det (håper nesten det for deres del 😜).

Men så syns jeg damer har en tendens til å avvise mannen gang på gang, for deretter å lure på hvorfor han ikke er interessert. Eller tar jeg helt feil?

Skrevet

Når det er nede i år etter år er ikke det perioder med opp og ned. Joda, det hadde jeg, men allerede da var det litt sånn...ikke helt på topp der. Han klaget på lite sex allerede da. Men jeg så det ikke da, at jeg ikke følte riktig for han.

Den ser jeg😀 men de fleste har nok mye sex i begynnelsen og så kommer man til en dal, og er raske med å gå ut av forholdet....

Skrevet

Haha, ja kanskje det (håper nesten det for deres del 😜).

Men så syns jeg damer har en tendens til å avvise mannen gang på gang, for deretter å lure på hvorfor han ikke er interessert. Eller tar jeg helt feil?

Du tar feil! Hvorfor i all verden skal folk klage på at mannen ikke er interessert etter å ha avvist mannen gang på gang? Da er de lite oppegående...

Anonymous poster hash: 62657...647

Skrevet

Man mister lysten av tørrpuling en gang hver 3.mnd og blir glad for å slippe! På den måten blir det en ond sirkel. Man ønsker sex,men det er så nedrig at han ikke vil/kun tenker på seg selv/aldri har lyst at man ikke "maser" om mer. Man ordner seg selv..

Anonymous poster hash: 5467c...283

Skrevet

Man mister lysten av tørrpuling en gang hver 3.mnd og blir glad for å slippe! På den måten blir det en ond sirkel. Man ønsker sex,men det er så nedrig at han ikke vil/kun tenker på seg selv/aldri har lyst at man ikke "maser" om mer. Man ordner seg selv..

Synd å høre hvis du har det slik 😕

Jeg syns sex er så viktig for forholdet.

Det går ikke an å snakke om det og komme til enighet? Mer romantikk-mindre bang bang liksom... 😉

Skrevet

Her er det også sånn. Jeg må mase for i det hele tatt å få meg noe hver 2. eller 3. måned. Og da er det SVÆRT lite fokus på meg. Samboer begrunner lite sex med at han er sliten og litt deprimert, men det kan ikke brukes som unnskyldning for å drite i min orgasme når man først har sex. Og nei, jeg mister ikke sexlysten dessverre, uansett hvor dårlig sex vi har, så her har du svar fra motsatt side. Det er utrolig ødeleggende for selvtilliten og frustrerende når du ser at partner ikke tenner på deg. Jeg er normalvektig, dusjer hver dag, steller håret, er hyggelig (vi har ikke kranglet en eneste gang på vårt 5 år lange forhold, til og med to kriser i forholdet ble håndtert av meg på rolig og saklig måte - har ikke hevet stemmen på samboer en eneste gang siden vi møttes), eier masse sexy undertøy, og før jeg traff ham hadde jeg ALDRI det problemet at mine sexpartnere ikke tente på meg. Hadde en gang en langvarig elskerforhold (selvfølgelig var begge single), han ville ikke ha forhold med meg, men klarte ikke å holde fingrene av fatet og maste HELE tiden om å treffe meg for å ha sex og en filmkveld/middag osv. Hadde jeg vært så fæl og dårlig i senga så hadde han sikkert ikke giddet og funnet seg noen andre.

Så ja, jeg synes at damene som nekter mannen sex bør skjerpe seg og finne ut av problemet sitt. Fordi sex er faktisk en del av et normalt samliv. Er man aseksuell, så vet man det som regel, og da bør man si det med en gang man begynner å date, ikke ha masse sex for å få mannen på kroken, for så å si at man er aseksuell og at mannen må leve i sølibat 2 år og ett barn senere.

Og det å nekte sex som straff for at mannen ikke gjør husarbeid? Noe så barnslig...

Anonymous poster hash: 1f8c3...0bf

Skrevet

Heldigvis er mannen gift med meg av andre grunner enn sex.

Lysten forsvant fullstendig etter svangerskapene.

Jeg et knusk tør og umulig å tenne.

Mener du virkelig at jeg skal lukke øynene og la meg bli brukt når kroppen nekter å lystre?

Hodet vil ha sex, men der stopper det dessverre.

Forhåpentligvis går det over selv om det allerede har vart i flere år.

Gir nanben opp å vente får han gjøre det, men jeg kan ikke la meg misbrukes, det får iallfall ikke tenningen tilbake.

Anonymous poster hash: 3afc3...c9c

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det er jo ikke sånn at vi ikke har sex fordi vi ikke tenner på hverandre. Vi har sjeldent sex fordi vi ikke orker. Han kunne nok orket mer enn meg, men jeg klarer bare ikke finne overskuddet. Det er ikke bare for meg å legge meg ned å skræve med beina og invitere han inn. Jeg må jo ha overskudd til å føle lyst også? Det er ikke sånn at han ikke tenner meg, eller at jeg syns han er fæl på noe vis... Men hverdagen sluker meg og den sexen er ikke førstepri akkurat nå.

Skrevet

Jeg forstår godt hvorfor man i perioder ikke har så mye sex. Vi har perioder der vi har lite sex og vi har perioder der vi ikke kan få nok av hverandre. I vårt tilfelle handler det stort sett om at vi har kjørt oss helt fast i rutiner og hverdagslighet og dermed forsvinner lidenskapen og etter hvert behovet. Men vi stresser ikke med det, vi spøker om det og kommuniserer bra. Derfor finner vi alltid tilbake til hverandre om du skjønner. 

Hverken samboer eller jeg selv går rundt og er superforelsket i hverandre til enhver tid, i perioder går vi og irriterer oss over hverandre i stedet ;) Helt greit det også.

Eksen min hadde selvfølgelig en del gode egenskaper, men dessverre var han også en stor baby. Jeg gjorde alt av husarbeid og han var en rotekopp. Han hadde stort seksuelt behov og han prøvde seg konstant. Jeg gikk hele dagen og irriterte meg over han fordi han aldri tok i et tak. Når han for en gangs skyld tok seg sammen så endte det opp i at jeg kastet meg over han. Ingen ting er mer sexy enn mannfolk som gjør husarbeid ;) Poenget er at han aldri forstod noen sammenheng i det at jo mindre han bidro for fellesskapet, jo mindre sex fikk han. Og når han da prøvde seg på meg etter at jeg hadde ryddet hele huset+++ mens han hadde ligget på sofaen og latet seg, så ble det bare helt turn off. 

Anonymous poster hash: 0dbaa...6f4
Skrevet

Alle par har vanskelige perioder. Da er kanskje hyppig sex ikke aktuelt fra den ene eller den andre eller begges side. Det betyr ikke at man bare skal kaste forholdet på dyngen eller gi opp. Det er faser i alt og intet er konstant igjennom et langt forhold. Ikke sexfrekvensen heller.

Skrevet

Heldigvis er mannen gift med meg av andre grunner enn sex.

Lysten forsvant fullstendig etter svangerskapene.

Jeg et knusk tør og umulig å tenne.

Mener du virkelig at jeg skal lukke øynene og la meg bli brukt når kroppen nekter å lystre?

Hodet vil ha sex, men der stopper det dessverre.

Forhåpentligvis går det over selv om det allerede har vart i flere år.

Gir nanben opp å vente får han gjøre det, men jeg kan ikke la meg misbrukes, det får iallfall ikke tenningen tilbake.

Anonymous poster hash: 3afc3...c9c

Du vet at det finnes andre former for sex enn inn-og-ut av skjeden? Oralsex, seksuell massasje, bruke hånden osv? Da kan man ikke si at man er tørr og smal i skjeden og at kroppen nekter å lystre. En dame som ikke har lyst til å gjøre NOE som helst seksuelt med mannen i mange ÅR må ikke bli overrasket eller såret over at han går for å finne noen som setter pris på ham. Mennesker er seksuelle vesener, og selv om man gifter seg med noen av andre grunner enn sex, er sex en del av et voksent parforhold.

Anonymous poster hash: 1f8c3...0bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...