Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #1 Skrevet 5. november 2014 Minste er knappe 7 mnd gammel, og litt beskjeden i starten når vi har besøk. Dvs, det tar en liten stund før hun er varm i trøya med besteforeldrene tilstede. Min svigermor er veldig forsiktig og hønebestemor, min svigerfar er vel stikk motsatt - i likhet med barnets tante. Hun satt på fanget hans idag når de var her på kaffebesøk, blid, glad og fornøyd etter og ha vært sutrete tidligere på ettermiddagen, han "flyr" henne imot barnets tante sånn at babyen skaller rett i henne. Babyen HYLGRÅT, og han og barnets tante bare lo. Er det gøy eller? Måtte ha henne i mitt fang for og trøste. Svigermor ble irritert på han heldigvis, men hva skal man si? Han er bare sånn av natur, også med eldste. Leker og har det gøy med henne før det ender i full hyling. En gang hadde hun et plaster på seg og løp rundt en stol i stuen som han satt i, og han rev av henne plasteret helt uforventet mens hun løp og da skrek hun såklart! hun er 5 år gammel da. Huff, vet ikke helt hva jeg skal si. Synes kanskje han burde være mer forsiktig, men kan kanskje like greit holde kjeft siden han kun ser ungene i helgene, og svigermor refser han litt opp eller? Samboeren min sier ingenting han.. vet jo såklart det ikke er vondt ment Anonymous poster hash: 22282...f95
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #2 Skrevet 5. november 2014 Da hadde jeg bedt mannen gi klar beskjed til sin far. Her kan min far ha tendens til å være litt røff, men har blitt langt bedre etter at jeg sa ifra. Anonymous poster hash: 50556...575
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #3 Skrevet 5. november 2014 Det synes jeg er bagateller. Jeg ville holdt kjeft og vært romslig overfor svigerfar. Han kommer garantert ikke til å forandre seg hvis du sier noe og det eneste du oppnår da er sure miner. Anonymous poster hash: 4336f...f68
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #4 Skrevet 5. november 2014 ja bagateller er det til den dagen ungen får kutt i panna fordi den blir kastet litt for hardt i takbjelken. - jeg syns det kan være greit å påpeke at man kan roe seg før skaden skjer - men det er nå meg. Anonymous poster hash: 50556...575
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå