Gå til innhold

Hvilken beltestol fra 15 kg har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket merke?

Anonymous poster hash: 88f62...59c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk. Flere?

Anonymous poster hash: 88f62...59c

Skrevet

Min 6 åring har Cybex Solution x2 fix.

Har også ei som skal over i beltestol om ikke lenge og til henne tenker jeg å kjøpe den nye Cybex Q-fix

Anonymous poster hash: cebea...5de
Skrevet

Cybex Solution x2 fix :)

Skrevet

Cybex her også. Veldig fornøyd.

Anonymous poster hash: b4de0...5f0

Skrevet

Hvor gamle er ungene deres når de bytter over til beltestol ? Vurderer der for min 3 åring, men får følelsen av at han egentlig sitter tryggere med 5 punktsele.

Skrevet

Hvor gamle er ungene deres når de bytter over til beltestol ? Vurderer der for min 3 åring, men får følelsen av at han egentlig sitter tryggere med 5 punktsele.

Mine var ca 4-5 år da vi byttet fra bakovervendt til beltestol. Har en baby på 14 mnd som straks vokser ut av setet sitt. Da skal han arve storesøster på 3,5 år sitt sete og da kommer vi til å kjøpe beltestol til henne.

Det anbefales at barnet bruker beltestor fremfor fempunkt hvis de skal sitte fremovervendt. 

Skrevet

Det anbefales at barnet bruker beltestor fremfor fempunkt hvis de skal sitte fremovervendt.

Vet du hvorfor?

(Ikke at jeg tviler på at det stemmer, jeg bare lurer) :-)

Anonymous poster hash: d57de...65f

Skrevet

Vet du hvorfor?

Belastningen er større for nakken i fempunkt :) Kroppen sitter jo helt fastspent så er kun hodet/nakken som får slengen ved en evt kollisjon. 

Skrevet

Vet du hvorfor?

Belastningen er større for nakken i fempunkt :) Kroppen sitter jo helt fastspent så er kun hodet/nakken som får slengen ved en evt kollisjon.

Hørtes svært logisk ut. :-)

Skrevet

Bytter ved 4 år, hvis de er over 15 kg vel og merke. Er de ikke det, blir det bakovervendt til de er nådd vektgrensen.

Anonymous poster hash: cebea...5de

Skrevet

Besafe x1 -anbefaler det ikke, for selve setet er så kort at nå som han er 8 år har han nesten ikke støtte til lårene sine.

Anonymous poster hash: cad23...11f
Skrevet

Cybex Solution 2 fix

Vi har også dette, og er veldig fornøyde!

Anonymous poster hash: 16901...c23

Skrevet

Vi byttet når han var 3 år og 17 kg tung.

Anonymous poster hash: b4de0...5f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...