Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #1 Skrevet 5. november 2014 Jeg er 14 (13+4) og er litt nyskjerrig og bekymret, magen min vises ikke i det hele tatt. 😭😭 Men på kvelden rett før jeg skal legge meg så ser jeg litt større ut enn ellers på dagen, men da tenker jeg at det er fordi jeg blir oppblåst? Hadde vært spennende å høre fra andre om hvilken uke magen deres kom på? Våknet du så var det plutselig en kul der? jeg er veldig nervøs, våkner flere gangen om natten å ser på magen om den har blitt mindre eller større.. Hehe Anonymous poster hash: b3899...7a9
Optatium Skrevet 5. november 2014 #2 Skrevet 5. november 2014 Jeg så bare ut som jeg hadde lagt på meg frem til uke 26 omtrent. Iløpet av en uke var plutselig magen der :-)
Daquiry Skrevet 5. november 2014 #3 Skrevet 5. november 2014 Jeg har hatt mage siden uke 8, er så oppblåst og muskulaturen blir jo også slapp, irriterer meg noe helt sinnsykt....
Lessismore Skrevet 5. november 2014 #4 Skrevet 5. november 2014 Vi er akkurat like langt på vei! Her synes heller ikke magen, enda dette er tredje svangerskap. Er du førstegangs? I såfall kan det ta ganske lang tid, kanskje enda 5-6 uker, eller mer...
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 5. november 2014 #5 Skrevet 5. november 2014 Med første fikk jeg ikke "mage" før i uke 23, om jeg husker rett. Kunne nok se mer ut som om jeg hadde spist litt mye bare. Med andre kom den vel rundt uke 19. Var veldig lita lenge, før det eksploderte rundt uke 36 med begge to Ble plutselig veldig stor mot slutten i hvertfall, var slitsomt nok det
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #6 Skrevet 5. november 2014 Okei, men glemte å skrive at dette er førstegangsgravid. Har det noe å si på magen om det vokser fortere eller saktere? Anonymous poster hash: b3899...7a9
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #7 Skrevet 5. november 2014 Hadde noe mage, men klarte fint å kamuflere den i uke 30 med førstemann. Så bare litt oppblåst ut ukamuflert. :-) Med andremann kom magen tydelig til syne rundt uke 12. :-) Anonymous poster hash: a6485...9f9
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #8 Skrevet 5. november 2014 Vi er akkurat like langt på vei! Her synes heller ikke magen, enda dette er tredje svangerskap. Er du førstegangs? I såfall kan det ta ganske lang tid, kanskje enda 5-6 uker, eller mer... Hurra hurra for oss lessismore:):) Så gøøøøy at vi er like langt på vei 👍👍👍 Så med andre det er veldig forskjellige fra person til person då??? 5-6 uke hørtes leeeenge til hihihi. Smøre mg med tålmodighet jeg då... Anonymous poster hash: b3899...7a9
Kanutten83 Skrevet 5. november 2014 #9 Skrevet 5. november 2014 Da jeg venter nr 1 syntes ikke magen før jeg bikket 6-7 mnd, var like tynn og flat... Men den kom skikkelig de siste mnd Med nr 2 var det synlig ca uke 20, og med nr 3 var det synlig fra ca uke 16. Brukte bare ettersittende klær, om de hadde vært løse hadde det tatt lengere tid før det syntes
Lessismore Skrevet 5. november 2014 #10 Skrevet 5. november 2014 Vi er akkurat like langt på vei! Her synes heller ikke magen, enda dette er tredje svangerskap. Er du førstegangs? I såfall kan det ta ganske lang tid, kanskje enda 5-6 uker, eller mer... Hurra hurra for oss lessismore:):) Så gøøøøy at vi er like langt på vei Så med andre det er veldig forskjellige fra person til person då??? 5-6 uke hørtes leeeenge til hihihi. Smøre mg med tålmodighet jeg då... Anonymous poster hash: b3899...7a9 Ja, det er veldig individuelt. Men plutselig så er magen der, stor og tung! Du kan prøve en ting, da. Ligg flatt på ryggen, helst på et hardt underlag, gulvet f.eks. Kjenn helt nederst på magen, rett over symfysen. Kanskje kan du kjenne noe som ligner på en ballong? Jeg kan det nå, og denne "ballongen" dipper ned, innover mot ryggen, ca midt mellom symfysen og navlen. Det er livmoren.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #11 Skrevet 5. november 2014 Er 15 uker på vei og har synlig babymage. Er andregangs og normalvektig. Magen har vær synlig fra uke 11/12 og nå er den umulig å skjule. Er godt synlig selv når jeg ikke er oppblåst, selv om den alltid blir en del større utover kvelden (sikkert pga luft selv om jeg ikke kjenner meg så oppblåst). Anonymous poster hash: a48ed...cbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå