Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #1 Skrevet 5. november 2014 Gutten min har flere ganger blitt sparket og slått og dyttet av en i klassen. Han andre gutten gjør det for å tøffe seg. De kan være sammen og ha det gøy, men med en gang det er flere barn der begynner han! Har gitt beskjeder til læreren flere ganger! Læreren gir beskjed videre til foreldrene. Men nå har jeg fått nok! De kan ikke være sånn! Hva gjør jeg? Rektor? Foreldrene bryr seg ikke tydeligvis! Han får lov til alt mulig hjemme! Er det ok at vi foreldre oppfordrer han til å gjøre igjen? Han er en veldig snill gutt, men han er sterk! Anonymous poster hash: 22db6...f94
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #2 Skrevet 5. november 2014 Da kan dere kreve at skolen lager et enkelt vedtak etter opplæringsloven §9. Blir ikke det gjort eller ikke blir fulgt opp godt nok så kan dere klage til fylkesmannen. Anonymous poster hash: b22f3...87e
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #3 Skrevet 5. november 2014 Da kan dere kreve at skolen lager et enkelt vedtak etter opplæringsloven §9. Blir ikke det gjort eller ikke blir fulgt opp godt nok så kan dere klage til fylkesmannen. Anonymous poster hash: b22f3...87e Ok! Da tar jeg det opp med rektor? Anonymous poster hash: 22db6...f94
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #4 Skrevet 5. november 2014 Ja. Dere må ta det med rektor. Anonymous poster hash: b22f3...87e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå