Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #1 Skrevet 5. november 2014 Vet ikke helt om det er et av de store målene i livet, men spør allikevel da jeg snublet over brudekjolen å den var faktisk litt romslig 8år og et barn etter. Bunaden ble sydd ut litt til dåpen til minste å passer perfekt enda 19 år etter jeg fikk den😄 Anonymous poster hash: c0076...6eb
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #2 Skrevet 5. november 2014 Brudekjole har jeg ikke. Men bunaden passer ja. Fikk den sydd ut omtrent samtidig som jeg ble gravid med førstemann. Brukte den like etterpå, da var jeg 8 uker på vei. Året etter var det 4 mnd siden fødsel og den passet fortsatt helt fint. Passer fortsatt, 6 år og to barn senere. Anonymous poster hash: 19431...a2d
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #3 Skrevet 5. november 2014 Bunaden min passer faktisk fortsatt 20 år og to barn etter jeg fikk den og det uten å være omsydd! Den ble riktignok syd litt romslig uten å se for stor ut og den er ikke akkurat romslig nå, men jeg får den fortsatt på uten at den ser ut som pølseskinn. Anonymous poster hash: 0f750...afa
Gjest flykræsj Skrevet 5. november 2014 #4 Skrevet 5. november 2014 Kjolen jeg brukte da vi giftet oss er litt romslig. Hektisk småbarnstid og to ammimger har gjort sitt. Er slankere nå, men puppene er jo punktert da
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #5 Skrevet 5. november 2014 Brudekjolen ser jeg ikke noe poeng i å ta på meg igjen, men bunaden passer. Eller egentlig ikke, den er fortsatt for stor. Den ble sydd romslig for familien trodde jeg ville fortsette og vokse. Nå har jeg bikka 30 år og har født tre barn, så jeg må vel bare innse at figuren min tilhører en fjorten år gammel jente Anonymous poster hash: 8963b...ce3
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #6 Skrevet 5. november 2014 Brudekjolen jeg brukte i sommer er blitt trang rundt magen. Plutselig øker magemålet så alvorlig, kommer til å øke en del også fremover før det blir "hurtigslanking" til våren en gang. bunaden vet jeg ikke kan hende den passer enda, var litt romslig her i vår Anonymous poster hash: e9ea9...405
Superdolly Skrevet 5. november 2014 #7 Skrevet 5. november 2014 Bunaden passer fint. Jeg leide brudekjole, så den får jeg ikke prøvd. Vet ikke om den eksisterer lenger .
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #8 Skrevet 5. november 2014 Bunaden min er ikke sydd ut siden konfirmasjonen og er str 34 så den er det mange år siden jeg fikk på meg gitt Brudekjolen er str 38, og nå nesten 15 år og 4 barn senere er jeg en str 42 så det går ikke de heller..... Anonymous poster hash: 477f5...895
Nettisen:) Skrevet 5. november 2014 #9 Skrevet 5. november 2014 Bunaden passer fortsatt, men det skal sies at den var ganske romslig da jeg fikk den;) Brudekjolen har jeg ikke prøvd siden bryllupet, men vil tro den passer.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #10 Skrevet 5. november 2014 Bunaden ble sydd til meg når jeg sto konfirmant. Da var jeg nok rundt 50 kg på mine 170. Tre barn og en hel del år senere passer den fremdeles perfekt. Den er ikke gjort noe med. Ikke lenge siden jeg giftet så den kjolen passer naturligvis også enda. Anonymous poster hash: 4e469...923
Gjest Julia1984 Skrevet 5. november 2014 #11 Skrevet 5. november 2014 Brudekjole hadde jeg ikke, men bunaden passer fint.
Elsker livet Skrevet 5. november 2014 #12 Skrevet 5. november 2014 Jeg var veldig tynn da jeg fikk bunaden, så den fikk jeg sydd ut en del noen år senere. Giftet meg i bunaden, og fikk den sydd til igjen, mest fordi det var gjort dårlig arbeid første gangen, men også fordi den ikke hadde vondt av å bli en smule romsligere. Har ikke trengt å justere den etterpå.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #13 Skrevet 5. november 2014 No er det ikkje veldig lenge sida eg fekk bunad heller, akkurat, men etter at brysta har vokst i vildens sky under gravidteten, passer nok den ikkje so godt lengre, dessverre. Anonymous poster hash: 08180...fab
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #14 Skrevet 5. november 2014 Begge deler passer etter henholdsvis 5 og 20 år og 3 barn. Bortsett fra at bunaden er lagt ned da jeg plutselig ble veldig høy! Anonymous poster hash: 63104...f2e
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #15 Skrevet 5. november 2014 Brudekjole skal jeg kjøpe neste år, så satser på at den passer. Bunaden har ikke passet på over ti år (ikke omsydd siden jeg fikk den til konfirmasjonen), men etter å ha gått ned over 30 kg i år tror jeg faktisk den kommer til å passe fint neste gang jeg prøver den. Anonymous poster hash: 8f9de...7e9
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #16 Skrevet 5. november 2014 Har ikke giftet meg enda, men bunaden passer fint, har aldri sydd noe på den siden jeg alltid er like smal rundt livet. Anonymous poster hash: 9131b...43b
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #17 Skrevet 5. november 2014 Jeg fikk bunad til konfirmasjon. Nå nesten 30 år senere passer den helt fint fremdeles. Måtte sy den litt ut i bysten da jeg ble voksen (altså da jeg var ca 22 år). Jeg ble tydeligvis bredere over rygg/byste. Anonymous poster hash: 1e070...a7e
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #18 Skrevet 5. november 2014 Ja, de passer fortsatt. Har fortsatt enkelte kjoler og skjørt fra jeg var 16 år i skapet, hehe. Vært en str 34 siden jeg var ferdig vokst, og er det enda i en alder av 31 år. Anonymous poster hash: 96c5c...1d0
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #19 Skrevet 5. november 2014 Jeg har hallingstakk. Den passer uansett Anonymous poster hash: db1c2...50f
Elza Skrevet 5. november 2014 #20 Skrevet 5. november 2014 Den passer helt perfekt fremdeles Fikk den som 15-åring til konfirmasjonen min. Måtte så sy den inn ganske mye da jeg var 20. I barnedåpen satt den temmelig stramt, men nå sitter den helt perfekt igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå