Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #1 Skrevet 5. november 2014 Og hvorfor?? Jobbmuligheter? Jeg er klar for noe nytt.... Anonymous poster hash: 43738...cc6
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #2 Skrevet 5. november 2014 Hva er bra for deg da? Noen vil jo si at Oslo er beste sted fordi der finnes det x og y, mens andre vil si Trondheim fordi z og q, mens noen andre vil si et helt annet sted fordi v og k. Og hvilken jobb? Jobbmulighetene vil jo variere veldig fra sted til sted avhengig av hvilket yrke man har. Jeg kunne f.eks tenkt meg å bo i en av de større byene på Vestlandet, men kunne ikke tenke meg å bo i de større byene på Østlandet, av mer eller mindre gode grunner. Anonymous poster hash: cfd71...83d
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #3 Skrevet 5. november 2014 Alt av interesse. Ikke Oslo da. Gjerne en by. Jobb fikses. Er sykepleier, men vil gjerne jobbe med noe annet. Jeg har bare lyst til å få litt tips, så sjerrer jeg selv videre. Så, hvor er beste plassen for deg, og hvorfor??? Anonymous poster hash: 43738...cc6
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #4 Skrevet 5. november 2014 I nærheten av besteforeldre for å få barnepass. Anonymous poster hash: 07854...51c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå