Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #1 Skrevet 5. november 2014 Det må da gå en formue?? Jeg klipper meg billig ca en gang årlig. Men nå er det så tungt og kjedelig at jeg ønsker å koste på meg striper. Fra 800 sier hun og det er lærling! Dvs 50 %. Hvor mye bruker dere på hår? Anonymous poster hash: ca814...c9a
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #2 Skrevet 5. november 2014 Jeg vasker det daglig, føner og børster det. Ser velstelt ut hele dagen. Bruker lite energi og tid på det, og eneste det koster er sjampo, og strøm til føneren. Anonymous poster hash: d4a21...14e
mirredutt Skrevet 5. november 2014 #3 Skrevet 5. november 2014 Jeg er hos frisøren ca 4 ganger i året. Betaler 1200 -1500 hver gang. Klipp/farge/stripe.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #4 Skrevet 5. november 2014 Derfor orker jeg ikke å klippe håret kort, for da må man klippe det så ofte! Jeg har langt hår og klipper det en gang i året til ca 500 kr. Jeg farger det selv også, så heldigvis blir det mye billigere og med et godt resultat. Jeg kjøper dog litt gode shampooer og balsamer, samt hårkurer og stylingprodukter, så litt penger blir det jo,men slipper å gi alt til frisøren! Anonymous poster hash: 5d654...ff9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå