Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #1 Skrevet 5. november 2014 Helt elendig! Varen er ikke kommet, men brev om fortolling der JEG må selv skaffe sendingens innhold og verdi?? Blir siste gang å bestille fra dette useriøse nettstedet, ikke svarer de på mail heller. Anonymous poster hash: 40f79...711
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #2 Skrevet 5. november 2014 Helt elendig! Varen er ikke kommet, men brev om fortolling der JEG må selv skaffe sendingens innhold og verdi?? Blir siste gang å bestille fra dette useriøse nettstedet, ikke svarer de på mail heller. Anonymous poster hash: 40f79...711 Jeg fikk mitt tilsendt etter rett under 2 uker uten noe toll eller noe som helst. Anonymous poster hash: 78b98...0b6
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #3 Skrevet 5. november 2014 Har bestilt. Det kom fort, men elendig kvalitet. Bestiller ikke derifra igjen. Anonymous poster hash: 3ede0...da6
LME1001 Skrevet 5. november 2014 #4 Skrevet 5. november 2014 Sent levert. ELENDIG kvalitet. Kjøper aldri derfra igjen.
Anne-Heidrun Skrevet 25. februar 2015 #5 Skrevet 25. februar 2015 Tenkte å være føre var, før evt bestilling. Jeg fant ikke noe organisasjonsnummer eller tlf nummer, adresse eller noe annet på siden. Prøvde å søke opp på firmanavn "Mitt navnesmykke" men fant ingenting noe sted. Dette er altså en slags hemlig nettbutikk som ikke kan spores. Er det noen som har mottatt faktura ved mottak av varer derfra? Så er jeg takknemlig for å få oppgitte data på fakturaene deres, om noen kan gi meg dette. Det jeg tenker er at det muligens er noen som driver en butikk under et helt annet navn. Pussig nok da det heter navnesmykker.....
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #6 Skrevet 25. februar 2015 Skriften på smykke var mye mindre enn jeg hadde trodd. Anonymous poster hash: 93424...353
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #7 Skrevet 25. februar 2015 Jeg er veldig fornøyd:) litt lang leveringstid, men så skulle det jo lages også.. Anonymous poster hash: 94044...53b
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #8 Skrevet 25. februar 2015 Helt elendig! Varen er ikke kommet, men brev om fortolling der JEG må selv skaffe sendingens innhold og verdi?? Blir siste gang å bestille fra dette useriøse nettstedet, ikke svarer de på mail heller. Anonymous poster hash: 40f79...711 Jeg fikk mitt tilsendt etter rett under 2 uker uten noe toll eller noe som helst. Anonymous poster hash: 78b98...0b6 Samme her. Jeg har kjøpt 2 ganger derrifra. Anonymous poster hash: d713b...088
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #9 Skrevet 25. februar 2015 Bestilte derfra i begynnelsen av mnd. Etter to uker fikk jeg brev fra toll om at jeg måtte si hva pakken inneholdt for å få den tilsendt. I dag kom pakken og jeg måtte ut med 280 kr i tollgebyrer fordi pakken ble sendt fra ISRAEL! Anonymous poster hash: 78b98...0b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå