Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #1 Skrevet 5. november 2014 Prøver ikke å være ekkel her. Men hvordan kjenner man forskjellen på er friskt og et ikke friskt underliv? Jeg synes det kan lukte av underlivet mitt om morgenen før dusj. Tar jeg en finger inn så vil jeg si det lukter stramt eple med en dæsj av noe a la kebablukt? Etter dusj lukter det ingenting. Jeg pleier å skylle underlivet godt. Jeg vil aldri ha sex på morgenen fordi jeg er redd det lukter. Mååå dusje først. Synes imidlertid det lukter mest rett etter mens og ikke ellers. Har vært hos gynokolog flere ganger og har aldri hatt noe sopp eller kjønnssykdommer. Hun sier jeg nok bare har ømfiendtelig nese. For det lukter slik underliv skal lukte... Så.. Hva lukter deres? Og kunne mannen fått lov til å gå ned på dere uten å dusje f eks? Anonymous poster hash: 300bb...12f
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #2 Skrevet 5. november 2014 Går ikke an å beskrive lukten, men den forandrer seg jo litt gjennom syklusen. Alt fra hormonene til hva du har spist setter lukt på væskene du utskiller. Det lukter rett og slett kjønn/fitte, men etter en lang dag på jobb f.eks blander det seg inn en lukt av rumpesvette osv også og da synes ikke jeg selv at jeg lukter noe godt Kan godt ha sex om morgenen, men vi har aldri oralsex uten å være nydusjet, det går begge veier. Du mener vel ikke at du dusjer/skyller langt inni der? Det skal du ikke for det forstyrrer bakteriebalansen der nede. Du skal bare skylle mellom kjønnsleppene og ikke inni skjeden. Anonymous poster hash: c543a...454
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #3 Skrevet 5. november 2014 Stramt eple med en dæsj kabal? 😂 Beklager at jeg ler.. Jeg tror det lukter helt vanlig "kjønn"/hud. Det lukter jo litt annerledes i slimhinnene. Men man merker jo fort om det er bakterier ol. F.eks ved halsbetennelse i halsen. Sånn er det vel der nede og. Jeg liker ikke å bli utført oralsex på før jeg har tatt en rask vask. Men det er ikke fordi det lukter, men for min egen følelse av velvære. Anonymous poster hash: 78292...879
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #4 Skrevet 5. november 2014 *kebab Anonymous poster hash: 78292...879
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå