Gå til innhold

Kan man søke dagpenger to ganger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk på dagpenger og sykepenger før jeg studerte, nå er jeg ferdig men har ikke fått jobb. Kan jeg igjen søke om dagpenger frem til jeg får arbeid? Jeg mottok dagpenger hele maxtiden før jeg studerte, så er usikker på om det i det hele tatt er mulig å søke igjen nå.. Må bare ha inn noe til jeg får inntekt.

Anonymous poster hash: af4e3...f54
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må arbeide for å opptjene rettigheter til dagpenger igjen. Jeg er usikker på hvor lenge det er? Tror det er minst 6 mnd.. 

Skrevet

Du må arbeide for å opptjene rettigheter til dagpenger igjen. Jeg er usikker på hvor lenge det er? Tror det er minst 6 mnd.. 

Det er ikke direkte tidfestet, men man må hatt en inntekt på minst 1,5 G(132 000) siste avsluttede kalenderår eller 3 G i løpet av de 3 siste avsluttede kalenderår.

Anonymous poster hash: 8df71...61b

Skrevet

Det er ikke direkte tidfestet, men man må hatt en inntekt på minst 1,5 G(132 000) siste avsluttede kalenderår eller 3 G i løpet av de 3 siste avsluttede kalenderår.

Anonymous poster hash: 8df71...61b

Ah, oki :) 

Skrevet

Ok, takk, da kan det hende jeg får søkt. Har levd på studielån nå, men hadde forholdsvis grei "inntekt"(dagpenger og sykepenger) før studiene.

Anonymous poster hash: af4e3...f54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...