Gå til innhold

Er dette bare influensa symptomer eller noe annet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i uke 34 og har slitt med urinveisinfeksjon. Jeg våknet i dag med kraftig hode pine, kvalme, svimmel, litt mer uklar i synet. Går på ny kur nå mot infeksjon. Tror dette er 4 kuren jeg har.

Usikker på hva dette er da de tre andre i huser er forkjøla og hoster alle de. Jeg er ikke tett i noe kanaler i hode noe som Gjør at jeg er veldig usikker.

Anonymous poster hash: 7db40...1e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved uklart syn, svimmelhet og hodepine ville jeg ringt føden eller lege. Og influensaen har vel ikke kommet ennå?

Anonymous poster hash: 6c484...850

Skrevet

Influensaen har ikke kommet til Norge enå, og ville ha ringt føden med de symptomene der, så får de ta en vurdering :)

Skrevet

Kan høres ut som du ikke får riktig behandling mot UVI, noe som i og for seg er logisk da det er en del antibiotika du ikke kan ta som gravid. Vet du om urinen har vært sendt til dyrkning? Ta uansett kontakt med lege/legevakt og forklar som du har gjort her!

Skrevet

Kan høres ut som du ikke får riktig behandling mot UVI, noe som i og for seg er logisk da det er en del antibiotika du ikke kan ta som gravid. Vet du om urinen har vært sendt til dyrkning? Ta uansett kontakt med lege/legevakt og forklar som du har gjort her!

Den har hvert sendt til dyrking. Men vet ikke noe mer enn det. Skal ringe føden nå. Blir ikke bedre.

Skrevet

Den har hvert sendt til dyrking. Men vet ikke noe mer enn det. Skal ringe føden nå. Blir ikke bedre.

Lurt at du ringer! God bedring💜

Skrevet

Kan jo være en påminnelse om at det er på tide med influensavaksine ;)

Anonymous poster hash: d7d0c...b9a
Skrevet

Hvordan går det, HI?

Skrevet

Kan jo være en påminnelse om at det er på tide med influensavaksine ;)

Anonymous poster hash: d7d0c...b9a

Ikke ta den. Jeg fikk ME trolig av svineinfluensavaksinen og ei annen jeg vet om fikk ME av influensavaksinen. Dette stjåler dyrbare år av mitt liv. Ikke ta den. Please.

Anonymous poster hash: 5385c...0fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...