Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #1 Skrevet 5. november 2014 Jeg skrev her inne i forkant av oppstartsamtale med ppt. De var egentlig litt på tanken om å legge bort saken, siden de fikk bekymring fra Bhg, men ikke har hørt noe fra skole. Vi foreldrene har følt at Bhg hadde et feil bilde av henne, og har ikke sett de problemene de trakk frem. Men siden vi ser at også skolen har bydd på problemer mht det sosiale så har vi ønsket å gå videre med ppt. Selv om det var en kamel å svelge, for å være ærlig. Nå er det testing. Jeg har en vond smak i munnen med tanke på testing av barn, men skjønner at det er nødvendig. Noen som kan fortelle litt om hvordan en slik test foregår? Har dere erfaringer som foreldre i testsituasjon? Bør vi være der elle ikke? Det var valgfritt. Min erfaring er at hun blir veldig "klengete" på meg om hun er usikker. Hun er ikke engstelig for å være sammen med nye voksne, så kanskje hun blir mer selvstendig om vi venter ute? Hun er jo en merkelig skrue, denne jenta mi. Jeg ser jo det. Ingenting galt med evner, heller tvert om, men hun har et alternativt syn på verden. Det virker som om at de andre barna ikke forstår seg på henne i større grupper - det er enklere med de andre, liksom. Hun får lett venner ellers, men på Bhg og skole har vi måttet hjelpe henne inn ved å etablere vennskap i mindre grupper som deretter fungerer i den store gruppen. Det er som jeg sier - hun kommer til å bli en HIT på folkehøyskole og universitet Anonymous poster hash: 767e6...879
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå