Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #1 Skrevet 5. november 2014 Hvordan er det med barnetrygd, stønad til barnetilsyn og skattefradrag angående det å være enslig forsørger? Faller disse bort, eller får man dem når man bor alene med barn 50 % av tiden? Anonymous poster hash: e355d...aa8
Novemberdama Skrevet 5. november 2014 #2 Skrevet 5. november 2014 Da vi hadde 50/50 delte vi barnetrygden og skattefradragene (annethvert år). Stønad til barnetilsyn har vi aldri fått, for vi jobber....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå