Gå til innhold

Raper og det lukter råttent!hva er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et par ganger har det slikt før. Føler meg oppblåst, litt slapp og småkvalm. Raper mer enn normalt og det lukter rett og slett råttent av rapen, jeg fiser mer enn normalt og fisen lukter helt lik som rapen, råttent!

Hva kan det komme av? Blir rett og slett kvalm hver gang jeg raper pga lukten og smaken av rapen.

Og siden jeg er full av luft raper jeg hele tiden..!! :(

Anonymous poster hash: aef46...a71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrev et innlegg selv om noe lignende for et par dager siden. Har du hatt det slik tidligere? Jeg har slitt med dette av og på i perioder siden jeg gikk på barneskolen, siste gang var natt til søndag/søndagsmorgen. Håper du ikke er helt som meg, for jeg får fryktelig vonde magesmerter etter noe timer og som regel skikkelig diarè. Ble sjekket opp og i mente av diverse leger for endel år siden da jeg var hyppig plaget med dette, men fant ikke ut hva det var. Beklager at jeg ikke kan gi deg noe skikkelig svar på dette, og håper du er heldigere enn meg, og at det bare går over uten at du får så vondt som jeg pleier å få. God bedring!

Anonymous poster hash: c0935...182
Skrevet

Oh.. Svovellukt? Det der er så sinnsykt guffent! Jeg vet det er spysyke på vei når det skjer med meg. Innen noen timer etter en slik rap henger jeg over doskåla! 

Skrevet

Jeg har det sånn når jeg har spist mye drittmat.

Anonymous poster hash: d94d0...aa5
Skrevet

Æsj!! Hvorfor i alle dager må man ta opp alt på Dib?? Gå til lege for svarte.

Anonymous poster hash: cb48e...6bd

Skrevet

Jeg har også hatt det slik, etter jeg kuttet ut rent kjøtt gikk det over. Kommer tilbake hver gang jeg spiser rent kjøtt. Legen snakket om det kunne være en allergisk reaksjon.

Anonymous poster hash: 298f4...a95
Skrevet

Jeg får det når spysyka melder seg, eller når jeg har spist noe jeg ikke tåler. Jeg har en del allergier og kryssallergier, og da reagerer jeg med mageknip og oppkast for det meste, sjelden diare da. Nå er det, heldigvis!!!, lenge siden jeg har hatt både allergiplager og spysyka:-)

Anonymous poster hash: 1d4ee...9dc

Skrevet

Det er helt vanlig om man har en mageinfeksjon, du trenger ikke bli veldig syk for noen magevirus gir bare ubehag og ikke oppkast og diare. Men du har antagelig en liten magevirus innenbords.

Anonymous poster hash: 64452...044

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...