Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #26 Skrevet 5. november 2014 Den første var kjempefin. Den andre likte jeg ikke i det hele tatt. Anonymous poster hash: 1cbc3...854
Sint naken biltyv Skrevet 5. november 2014 #27 Skrevet 5. november 2014 Nr to var fin men nr en var veldig kjerringaktig. Men skal du ha en av de kjolene der må du være høy og slank.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #28 Skrevet 5. november 2014 På en måte fin, men alt for dyp utringning etter min smak og så liknet den veldig på min oldemors underkjole. Anonymous poster hash: 39f21...fd6
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #29 Skrevet 5. november 2014 På en måte fin, men alt for dyp utringning etter min smak og så liknet den veldig på min oldemors underkjole. Anonymous poster hash: 39f21...fd6 Den andre var foresten fin hvis du liker den stilen, men de store perleknappene i ryggen, som ikke en gang lå rett, var grusomme og kommer til å være vonde under middagen. Anonymous poster hash: 39f21...fd6
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #30 Skrevet 5. november 2014 Likte den første. Synes ikke den er kjerring som mange andre. Synes det er feminint og yndig med blonder. Anonymous poster hash: e8e77...f57
Cat_Woman Skrevet 5. november 2014 #31 Skrevet 5. november 2014 Den første var kjempefin, kunne godt ha valgt den selv :-)
amandine Skrevet 5. november 2014 #33 Skrevet 5. november 2014 Jeg synes også den første var fin! Og så humrer jeg litt for meg selv og tenker: Alle dere som synes den var kjerringaktig og fæl, hva slags kjoler ville dere valgt? Skal vedde på at hverken HI eller jeg hadde likt dem, men jeg blir litt nysgjerrig!
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 5. november 2014 #34 Skrevet 5. november 2014 Ville hatt en blanding toppen på den øverste og underdelen på den nederste
Pengetreet Skrevet 5. november 2014 #35 Skrevet 5. november 2014 Den første var helt nydelig. Jeg kunne ikke brukt den fordi jeg veier for mye, men på en vever dame vil den komme til sin rett For å understreke stilen så vil det være fint med løst oppsatt hår eller flette. Event blomsterkrans i håret. Brudebuketten kan være sesongens blomster.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #36 Skrevet 5. november 2014 Den første var kjempefin! Så flott å se noen som IKKE går for stroppløs! Nesten alle bruker det, og nesten ingen kler det. Se litt på kjolen Grace Kelly hadde på seg, det er tidenes vakreste brud! Såå enig! Stroppeløs er IKKE fint!!! Den første kjolen er NYDELIG!! Anonymous poster hash: 88161...9c4
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #37 Skrevet 5. november 2014 GRUSOME Pyntet nattkjoler Anonymous poster hash: 0df3f...b52
Iselilja Skrevet 5. november 2014 #38 Skrevet 5. november 2014 Da jeg gikk inn her forventet jeg nok en 13-på-dusinet-stroppeløs-bløtkakeskjørt-kjole, men den første var virkelig fin! Ville gått for den, forutsatt at du kan prøve den og synes den sitter pent. Av og til ender man med noe annet enn man har sett for seg før prøving.
Novemberdama Skrevet 5. november 2014 #39 Skrevet 5. november 2014 De var ikke pene. Veldig kjerringaktige. Passer bedre som kjole til brudens mor. Anonymous poster hash: d28d9...a2d Hilsen bollemor på 70 kg. som sverger til strapless, for det er jo bare såååå kuult, for da syntes tribal-tatoveringen min også Sorry, kunne ikke dy meg!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #40 Skrevet 5. november 2014 Begge var nydelige 😃😃😃 Anonymous poster hash: f2a5a...676
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #41 Skrevet 5. november 2014 De var ikke pene. Veldig kjerringaktige. Passer bedre som kjole til brudens mor. Anonymous poster hash: d28d9...a2d Hilsen bollemor på 70 kg. som sverger til strapless, for det er jo bare såååå kuult, for da syntes tribal-tatoveringen min også Sorry, kunne ikke dy meg! Haha, var en lignende tanke som slo meg også Hi, den første ser ut som en drøm! Anonymous poster hash: d836d...571
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #42 Skrevet 5. november 2014 Ja for kun folk med tribals og feite overarmer velger stroppeløs? Nope. Hilsen ei som er så høy , slank og pen at jeg kunne hatt de to kjolene og sett ut som en kongelig men heller ville valgt en smal stroppeløs å fremheve trente armer og flott rygg.... Men holder fast at HI som er slank kan ha de men på småfeite eller korte damer blir dette grusomt! Anonymous poster hash: 253c2...9e4
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #43 Skrevet 5. november 2014 Jeg kan ikke se kjolene, bildet er tatt vekk:( Anonymous poster hash: 06ada...5ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå