Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #1 Skrevet 4. november 2014 jeg har drømmemannen på alle måter, -nesten! Han har tynn penis, langt under gjennomsnittet på 10-12 cm i omkrets. Har dere noen tips og komme med? jeg kjenner han inni meg, men skulle gjerne kjent han mye mer :/ Anonymous poster hash: eb749...845
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #2 Skrevet 4. november 2014 Hvis du blir veldig våt så hjelper det å ha en klut som dere tørker både han og deg med innimellom, da blir det mer friksjon igjen. Ha-ha... jeg måtte finne frem målbåndet og finne ut hvor tykt det ble med 10 cm i omkrets Min eks var ikke større enn 10 rundt i hvert fall, og da hjalp det med klut. Ellers er det ofte å eksperimentere litt med ulike stillinger, noen stillinger vil gi mer friksjon enn andre og han vil også treffe mer direkte mot g-punktet. Jeg har vært borti én med veldig tynn og liten penis (det var en ons), og der må jeg innrømme at jeg nok ville ha savnet litt større penis om jeg hadde blitt sammen med ham. Men jeg hadde ikke dumpet ham av den grunn (det var en fantastisk mann, men vi bodde i hver vår verdensdel på den tiden, så det ble aldri noe mer). Det går jo også an å bli mer kreativ med alternative måter å tilfredsstille deg og han på også. Anonymous poster hash: 3dca2...e9a
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #3 Skrevet 4. november 2014 Hva hadde vi jenter tenk om vi leste innlegget " jeg har funnet drømmedama-neste. Hun har så slappe pupper" ? Funker den så gjør den jobben tenker jeg.... Anonymous poster hash: 8f056...eed
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #4 Skrevet 4. november 2014 Hva hadde vi jenter tenk om vi leste innlegget " jeg har funnet drømmedama-neste. Hun har så slappe pupper" ? Funker den så gjør den jobben tenker jeg.... Anonymous poster hash: 8f056...eed Det er litt forskjell på det, for puppene stimulerer jo ikke mannens penis direkte... ikke normalt i hvert fall Litt verre om penis er så liten at han ikke greier å stimulere damen noe særlig. Men det er for såvidt ikke et større problem enn at man må finne riktig stilling og være kreativ, som jeg skrev over her. Anonymous poster hash: 3dca2...e9a
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #5 Skrevet 4. november 2014 Hva hadde vi jenter tenk om vi leste innlegget " jeg har funnet drømmedama-neste. Hun har så slappe pupper" ? Funker den så gjør den jobben tenker jeg.... Anonymous poster hash: 8f056...eed Det er litt forskjell på det, for puppene stimulerer jo ikke mannens penis direkte... ikke normalt i hvert fall Litt verre om penis er så liten at han ikke greier å stimulere damen noe særlig. Men det er for såvidt ikke et større problem enn at man må finne riktig stilling og være kreativ, som jeg skrev over her. Anonymous poster hash: 3dca2...e9a For noen menn kan puppene være alfa og omega for tenningens del.... Så jo, jeg vil påstå det er det samme.... Anonymous poster hash: 8f056...eed
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #6 Skrevet 4. november 2014 Hva hadde vi jenter tenk om vi leste innlegget " jeg har funnet drømmedama-neste. Hun har så slappe pupper" ? Funker den så gjør den jobben tenker jeg.... Anonymous poster hash: 8f056...eed Det er litt forskjell på det, for puppene stimulerer jo ikke mannens penis direkte... ikke normalt i hvert fall Litt verre om penis er så liten at han ikke greier å stimulere damen noe særlig. Men det er for såvidt ikke et større problem enn at man må finne riktig stilling og være kreativ, som jeg skrev over her. Anonymous poster hash: 3dca2...e9a For noen menn kan puppene være alfa og omega for tenningens del.... Så jo, jeg vil påstå det er det samme.... Anonymous poster hash: 8f056...eed Jammen det er da en ærlig sak ikke å inngå et forhold med en dame fordi hun ikke tenner deg eller kan tilfredsstille deg seksuelt. Anonymous poster hash: 7af85...cbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå