Gå til innhold

Flytte eller vente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er et samboerpar som venter barn til våren. Vi leier foreløpig et hus med kun et soverom, og ser stadig etter hus og kjøpe.. Til våren/sommeren vil vi trenge et større hus å bo i.. Vi har nå kommet over et hus som har tre soverom og som er endel billigere enn det vi bor i nå.. Men spørsmålet er om vi skal flytte nå til huset vi kan få leie?eller vente å se om det kommer noe til salgs i løpet av våren..?

Hvis drømme"kjøpe"huset kommer vil vi jo slå til uansett, så dette nye hjemmet vil jo bare bli et mellom bosted mens vi venter på at et hus vi ønsker å kjøpe plutselig dukker opp...

Trenger deres tips og råd..

Det er jo endel arbeid med flytting..

Anonymous poster hash: 1a01f...92d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ventet. Trollet trenger ikke eget soverom det første året :)

Anonymous poster hash: 0be07...340

Skrevet

Jeg ville og ventet. Vi hadde bare 1 soverom fram til barnet var ca 1,5 år, da kjøpte vi hus.

Det å flytte er så kjedelig, og krever en del. Så hadde ikke gjort det 2 ganger på 1 år.

Anonymous poster hash: f8adf...574
Skrevet

Vent

Anonymous poster hash: 43bd6...4a8

Skrevet

Ja jeg sier også vent.

Og av egen erfaring, vær kritisk til hvor dere bosetter dere. Lite å få gjort med beliggenheten.

Skrevet

Vent. :-)

vi hadde bare et soverom fram til barnet var to år. Var helt uproblematisk, både de to åra, og det å få barnet over til eget rom etterpå (vi ga barnet valget hver kveld i det nye huset om hvilken seng han ville sove i, og tredje kvelden han fikk tilbudet ville han sove i "MIN" seng på "MITT" rom, og der har han blitt) :-)

Anonymous poster hash: 84165...902

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...