Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #1 Skrevet 4. november 2014 Samboer er ekkel. Vært sammen i 1,5 år og venter jentebaby i mars/februar. Vi er begge voksne mennesker (over 18 år) Piller seg i nesa og spiser det, peller av skorpa på kviser og spiser det, og blånekter når jeg sier at jeg ser det. Har lagt merke til det siden han flyttet inn. Han trente både i går og i dag, og har ikke dusjet. Jeg spurte om han ikke skulle ta seg en dusj og da kommer han med dumme unnskyldninger som at vi ikke har rene håndklær, jeg svarte tilbake at det har vi og de ligger i tørketrommelen. Da sa han at han ikke orker uansett siden han ble så våken etter en dusj og han skulle legge seg 1, så da var det en dårlig ide. Dette er bare noen eksempler. Før du svarer: ja, jeg har prøvd å si ifra på en ordentlig måte om de ekle spisegreiene hans, har sagt i fra 1 million ganger. Det hjelper ikke. 5 mnd med ordentlig snakk har ikke hjulpet, så er veldig frustrert.. JA, det er ekkelt. Utrolig ekkelt. Men jeg trenger ikke å bli fortalt det, for det vet jeg. Jeg trenger seriøse råd. Er helt på gråten av frustrasjon... Anonymous poster hash: 07949...60e
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #2 Skrevet 4. november 2014 Hvordan klarer man bli gravid med noe slikt? Anonymous poster hash: bb63b...e18
Twintipp og himmelblå Skrevet 4. november 2014 #3 Skrevet 4. november 2014 Si at du legger deg på sofaen inntil han mestrer å ivareta standard hygieneprinsipper. Si i klartekst hva du forventer og sov på sofaen til han forstår alvoret. Makan!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #4 Skrevet 4. november 2014 Man er tydeligvis ikke voksen selv om man er 18 år her.... Spy!! Anonymous poster hash: 70f86...1db
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #5 Skrevet 4. november 2014 Hvordan klarer man bli gravid med noe slikt? Anonymous poster hash: bb63b...e18 Om jeg ikke husker feil så har du skrevet om han tidligere? Jeg vil anbefale at dere tar timer sammen hos jordmor og hos familievernkontoret. Dere skal bli foreldre, da er det en del elementære ting som må være på plass. Renslighet er en av dem. Samboeren din virker veldig umoden (om jeg husker rett fra tidligere innlegg, om de har vært dine), og det virker som litt veiledning kan være på sin plass før dere blir foreldre. Anonymous poster hash: d368a...e20
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #6 Skrevet 4. november 2014 Over 18 år skrev jeg. Langt over. Var bare for å vise at vi begge var voksne mennesker. Og jeg ble gravid før vi flyttet sammen, og jeg hadde ikke sett noe til noen av disse vanene før vi flyttet sammen, som jeg også skrev. HI Anonymous poster hash: 07949...60e
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #7 Skrevet 4. november 2014 Han vil ikke bli med på samtaler... Har ikke skrevet her tidligere, lagde meg nylig bruker etter tips fra kollega som har vært her i flere år. HI Anonymous poster hash: 07949...60e
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #8 Skrevet 4. november 2014 Hva skal du gjøre? Tja, finne en måte å vise hva disse uvanene gjør med deg og at det får konsekvenser for samlivet deres (ja, sex). Snakke hans språk, vise konsekvenser han bryr seg om. Ellers? Sende han til en hudpleier? Anonymous poster hash: 2efc1...068
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #9 Skrevet 4. november 2014 Fysj og fy...faktisk aldri hørt om lignende. Jeg hadde spurt hva i faen som feiler han og bedt han få hjelp, hvis det ikke hadde blitt stopp på samtlige ting og han begynte å te seg som folk hadde jeg uten tvil flyttet ut. Makan, værste jeg har hørt. Virkelig Anonymous poster hash: dc376...980
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #10 Skrevet 4. november 2014 Han vil ikke bli med på samtaler... Har ikke skrevet her tidligere, lagde meg nylig bruker etter tips fra kollega som har vært her i flere år. HI Anonymous poster hash: 07949...60e Da er det i hvert fall ei til her inne som har samme problem med sin samboer. Anonymous poster hash: d368a...e20
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #11 Skrevet 4. november 2014 Godt å høre at jeg ikke er alene i alle fall... Anonymous poster hash: 07949...60e
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #12 Skrevet 4. november 2014 Veeel...mener det innlegget jeg også har sett er skrevet helt likt.............. Åsta igjen? Anonymous poster hash: 619f2...502
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #13 Skrevet 4. november 2014 Kan noen linke til innlegget så jeg får lese det da? Hadde vel ikke hatt noen problemer med å innrømme det om det hadde vært meg... Anonymous poster hash: 07949...60e
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #14 Skrevet 5. november 2014 Deg igjen, dette har du skrevet før! Stemmer ikke det? Anonymous poster hash: ee215...fc6
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #15 Skrevet 5. november 2014 Knis, dere er jo herlig naive da, om dere bare tror at det er HI som sliter med en slik mann. Hadde en eks som spiste buser. Han pleide også å prompe og sniffe det inn. Ikke unikt, med andre ord Anonymous poster hash: b1db2...48e
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #16 Skrevet 5. november 2014 Knis, dere er jo herlig naive da, om dere bare tror at det er HI som sliter med en slik mann.Hadde en eks som spiste buser. Han pleide også å prompe og sniffe det inn.Ikke unikt, med andre ord Anonymous poster hash: b1db2...48e jamen dette med kvisene,blææh, er det mange som gjør det??? Og dessuten så er hi gravid, noe hi var i den andre tråden som ble opprettet også Anonymous poster hash: ee215...fc6
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #17 Skrevet 5. november 2014 Knis, dere er jo herlig naive da, om dere bare tror at det er HI som sliter med en slik mann.Hadde en eks som spiste buser. Han pleide også å prompe og sniffe det inn.Ikke unikt, med andre ord Anonymous poster hash: b1db2...48e jamen dette med kvisene,blææh, er det mange som gjør det??? Og dessuten så er hi gravid, noe hi var i den andre tråden som ble opprettet også Anonymous poster hash: ee215...fc6 Det var jo en tråd her inne hvor man skulle fortelle om ekle ting man gjør. Der var det noen kvinner som sa de gjorde det, så er visst vanligere enn man skulle håpet Og dette er jo et forum for gravide og folk med barn da, så er vel ikke så rart om folk er gravide her inne? Anonymous poster hash: b1db2...48e
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #18 Skrevet 5. november 2014 Knis, dere er jo herlig naive da, om dere bare tror at det er HI som sliter med en slik mann.Hadde en eks som spiste buser. Han pleide også å prompe og sniffe det inn.Ikke unikt, med andre ord Anonymous poster hash: b1db2...48e jamen dette med kvisene,blææh, er det mange som gjør det??? Og dessuten så er hi gravid, noe hi var i den andre tråden som ble opprettet også Anonymous poster hash: ee215...fc6 Det var jo en tråd her inne hvor man skulle fortelle om ekle ting man gjør. Der var det noen kvinner som sa de gjorde det, så er visst vanligere enn man skulle håpet ;)Og dette er jo et forum for gravide og folk med barn da, så er vel ikke så rart om folk er gravide her inne? Anonymous poster hash: b1db2...48e joda men det var et kjent innlegg uansett, æsjabæsj, jeg brakk meg når jeg leste innlegget, blæh Anonymous poster hash: ee215...fc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå