Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #1 Skrevet 4. november 2014 Blir dere støle etter en treningsøkt? Hvor ofte trener dere? Jeg har jogget en del det siste året og har ganske god kondis, men har holdt meg unna vektene. Har nå begynt å trene styrke, og jeg er noe så inn i hampen støl. Fungere jo knapt på jobb! Så jeg lurer på om jeg kommer til å være støl etter hver bidige treningsøkt, eller om det vil gi seg etter hvert som jeg blir sterkere? Jeg har ingen ambisjoner om å bli supersterk og svær, jeg vil bare bli tonet og lekker, så jeg kommer ikke til å løfte spesielt tungt, tror jeg Anonymous poster hash: 8d988...e49
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #2 Skrevet 4. november 2014 Det bedrer seg! Er fordi du ikke er vant til å trene styrke bare. Det skjer hvis man trener muskler som ikke er trent på en stund Anonymous poster hash: 5f3b3...5d0
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #3 Skrevet 4. november 2014 Herlig! Gleder meg til å komme i form. Godt å trene muskelgrupper som bare har vært der de siste årene Anonymous poster hash: 8d988...e49
Gjest Julia1984 Skrevet 4. november 2014 #4 Skrevet 4. november 2014 Jeg jogger 6-7 km seks dager i uka, men er helt avhengig av å strekke ut. Blir stiv ellers føler jeg.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #5 Skrevet 4. november 2014 Det bedrer seg. Men du, man blir ikke supersterk og svær sånn plutselig, og hvis du vil bli tonet og lekker som du selv skriver, anbefaler jeg deg å løfte tungt jeg løfter 65 kg i markløft, ti kg mer enn egen kroppsvekt og er ikke muskuløs og svær Anonymous poster hash: a6b28...7ad
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #6 Skrevet 4. november 2014 Det bedrer seg. Men du, man blir ikke supersterk og svær sånn plutselig, og hvis du vil bli tonet og lekker som du selv skriver, anbefaler jeg deg å løfte tungt jeg løfter 65 kg i markløft, ti kg mer enn egen kroppsvekt og er ikke muskuløs og svær Anonymous poster hash: a6b28...7ad Må begynne ett sted og øke etter hvert. Tenker å tilpasse vektene etter resultatene jeg ønsker å oppnå. Men kommer ikke til å pushe og pushe og pushe for å bli større. Jeg vet jo selv at det ikke nytter å løfte 10 kg, blir ikke mye power av det HI Anonymous poster hash: 8d988...e49
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #7 Skrevet 4. november 2014 Å tøye ut etter en hard styrkeøkt er ikke så lurt forresten. Musklene er mørbanket og tøffing kan gjøre vondt verre. Å tøye er veldig bra, men legg tøying til oppvarmingen, eller tøy på treningsfrie dager. Anonymous poster hash: a6b28...7ad
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #8 Skrevet 4. november 2014 Å tøye ut etter en hard styrkeøkt er ikke så lurt forresten. Musklene er mørbanket og tøffing kan gjøre vondt verre. Å tøye er veldig bra, men legg tøying til oppvarmingen, eller tøy på treningsfrie dager. Anonymous poster hash: a6b28...7ad Takk for tipset Anonymous poster hash: 8d988...e49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå