Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #1 Skrevet 4. november 2014 6+2 i dag! Ingen smerter annet en mensmurringer som kommer og går! På do var det nettopp en del brun/rød utflod både i truseinnlegget og på papiret første graviditet etter MA tidligere i år, forferdelig urettferdig Anonymous poster hash: b57c2...027
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #2 Skrevet 4. november 2014 Så leit! Jeg har vært i samme situasjon, det var en del bitre tårer da. Om du fremdeles er usikker i morgen, ville jeg tatt en tur innom legen og fått målt hcg i blodprøve. Da vil du kunne ta en ny måling om et par dager for å være sikker på at den synker. For oss satt det med den tredje graviditeten, og en lubben baby sover søtt her nå. Håper det ordner seg raskt om det er en abort du opplever. De sier det er enklere å bli gravid etter en abort, fordi man gjerne har litt hcg i omløp en stund, men det er en fattig trøst her og nå. Anonymous poster hash: 00e4b...7ee
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #3 Skrevet 4. november 2014 Jeg hadde sånne små blødninger både i uke 5, uke 7 og uke 9. Er nå 36 uker på vei med ei frisk og fin jente i magen Mye unødig bekymring og også tårer for min del, var hos gynekolog for indre ultralyd og grunnen til blødningene var lavtliggende morkake. Så ikke sikkert du har spontanabort! Dra til innvendig ultralyd! Lykke til Anonymous poster hash: f42b4...b83
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #4 Skrevet 4. november 2014 Uff. Håper ikke blødningen fortsetter å tar seg opp. Hadde også blødning i uke 7 etter 2 SA, og det gikk bra. Håper det gjør det til deg også!!! Anonymous poster hash: 2929e...470
januarsurprise Skrevet 4. november 2014 #5 Skrevet 4. november 2014 Hei :-) hadde sa i sommer i andre trimester. Er gravid igjen nå, mellom 6 og 7 uker, blødde for et par uker siden, og igjen noen dager senere - jeg er fremdeles gravid :-) krysser fingrene for deg og :-)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #6 Skrevet 4. november 2014 Huff det er grusomt dette altså. Jeg har *bank i bordet* ikke hatt mer av det i kveld,bare litt murringer! så jeg får se an hvordan det blir Ila natten, håper jeg får sove! Og selvfølgelig er mannen på jobbreise når dette skjer Hi Anonymous poster hash: b57c2...027
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #7 Skrevet 4. november 2014 Hei :-) hadde sa i sommer i andre trimester. Er gravid igjen nå, mellom 6 og 7 uker, blødde for et par uker siden, og igjen noen dager senere - jeg er fremdeles gravid :-) krysser fingrene for deg og :-) Uff i 2 trimester, så grusomt. Kom det plutselig og hadde du sett liv på tidlig ultralyd? Anonymous poster hash: d46a2...c4d
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #8 Skrevet 4. november 2014 Hei :-) hadde sa i sommer i andre trimester. Er gravid igjen nå, mellom 6 og 7 uker, blødde for et par uker siden, og igjen noen dager senere - jeg er fremdeles gravid :-) krysser fingrene for deg og :-) Uff i 2 trimester, så grusomt. Kom det plutselig og hadde du sett liv på tidlig ultralyd? Anonymous poster hash: d46a2...c4d Hadde sett han sprelle rundt der inne, og han hadde nesten totten inni munnen på ul... I tillegg var det veldig traumatisk for meg pga hvordan det skjedde; han levde helt til han kom ut - sjekket på ul bare timer før og så bittesmå bevegelser da han kom ut :-( Fødselen startet bare altfor tidlig :-( Men det er jo slikt som kan skje - mye som kan gå galt i et svangerskap. Men når det er sagt så går det an å blø rimelig mye uten at det er noe galt! Så håper fremdeles på det beste for HI :-) Og det går bra med meg nå etter det som skjedde med den lille. Legen sa til meg at hvis man har magekramper og blør, men ser et levende foster på ul er det 95% sjanse for at det går bra. For meg var det nok slik at noen må jo være i den 5% også... Men da tok jeg den for oss jenter ;-) så håper vi at ingen av oss trenger befinne seg der i svangerskapene våre! Lykke til jenter :-) #5 Anonymous poster hash: 1aa3e...6db
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #9 Skrevet 5. november 2014 Hei :-) hadde sa i sommer i andre trimester. Er gravid igjen nå, mellom 6 og 7 uker, blødde for et par uker siden, og igjen noen dager senere - jeg er fremdeles gravid :-) krysser fingrene for deg og :-)Uff i 2 trimester, så grusomt.Kom det plutselig og hadde du sett liv på tidlig ultralyd?Anonymous poster hash: d46a2...c4d Hadde sett han sprelle rundt der inne, og han hadde nesten totten inni munnen på ul... I tillegg var det veldig traumatisk for meg pga hvordan det skjedde; han levde helt til han kom ut - sjekket på ul bare timer før og så bittesmå bevegelser da han kom ut :-( Fødselen startet bare altfor tidlig :-( Men det er jo slikt som kan skje - mye som kan gå galt i et svangerskap. Men når det er sagt så går det an å blø rimelig mye uten at det er noe galt! Så håper fremdeles på det beste for HI :-) Og det går bra med meg nå etter det som skjedde med den lille.Legen sa til meg at hvis man har magekramper og blør, men ser et levende foster på ul er det 95% sjanse for at det går bra. For meg var det nok slik at noen må jo være i den 5% også... Men da tok jeg den for oss jenter ;-) så håper vi at ingen av oss trenger befinne seg der i svangerskapene våre! Lykke til jenter :-)#5 Anonymous poster hash: 1aa3e...6db huff hjertet blitt blør for deg, gu for en traumatisk opplevelse, det må jo være det verste sa legene noe om hva årsaken til at fødselen startet så tidlig og er det noe du må passe på nå så det samme ikke skjer igjen? Krysser uansett fingre for at det går bra denne gangen, det SKAL det Vi er jo like langt på vei du og jeg, jeg er 6+3 i dag! Det har ikke kommet noe mer enn det som var i går kveld, så det er godt mulig at det var en uskyldig blødning! Jeg ser dagen an, hvis det begynner på an igjen så ringer jeg lege i morgen! Hi Anonymous poster hash: b57c2...027
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #10 Skrevet 7. november 2014 Hei :-) hadde sa i sommer i andre trimester. Er gravid igjen nå, mellom 6 og 7 uker, blødde for et par uker siden, og igjen noen dager senere - jeg er fremdeles gravid :-) krysser fingrene for deg og :-)Uff i 2 trimester, så grusomt.Kom det plutselig og hadde du sett liv på tidlig ultralyd?Anonymous poster hash: d46a2...c4d Hadde sett han sprelle rundt der inne, og han hadde nesten totten inni munnen på ul... I tillegg var det veldig traumatisk for meg pga hvordan det skjedde; han levde helt til han kom ut - sjekket på ul bare timer før og så bittesmå bevegelser da han kom ut :-( Fødselen startet bare altfor tidlig :-( Men det er jo slikt som kan skje - mye som kan gå galt i et svangerskap. Men når det er sagt så går det an å blø rimelig mye uten at det er noe galt! Så håper fremdeles på det beste for HI :-) Og det går bra med meg nå etter det som skjedde med den lille.Legen sa til meg at hvis man har magekramper og blør, men ser et levende foster på ul er det 95% sjanse for at det går bra. For meg var det nok slik at noen må jo være i den 5% også... Men da tok jeg den for oss jenter ;-) så håper vi at ingen av oss trenger befinne seg der i svangerskapene våre! Lykke til jenter :-)#5 Anonymous poster hash: 1aa3e...6db huff hjertet blitt blør for deg, gu for en traumatisk opplevelse, det må jo være det verste sa legene noe om hva årsaken til at fødselen startet så tidlig og er det noe du må passe på nå så det samme ikke skjer igjen? Krysser uansett fingre for at det går bra denne gangen, det SKAL det Vi er jo like langt på vei du og jeg, jeg er 6+3 i dag! Det har ikke kommet noe mer enn det som var i går kveld, så det er godt mulig at det var en uskyldig blødning! Jeg ser dagen an, hvis det begynner på an igjen så ringer jeg lege i morgen! Hi Anonymous poster hash: b57c2...027 Så godt å høre at det har stoppet, HI! Går det fremdeles bra? De vet ikke hvorfor det gikk som det gikk. Har ikke fått svar på obduksjonen ennå. Han så helt fin ut, men som regel er det jo noe galt med fosteret, eller med morkaka, eller man kan ha en infeksjon i kroppen - og de fleste får jo ikke svar på hva som skjedde. Det kan jeg faktisk leve med. Er merkelig nok trøst i at det er veldig vanlig med sa, selv om de fleste skjer tidligere da. Er ikke noe spes jeg skal følge med på, men får tettere oppfølging av gynekolog, og passer på urinprøvene som en smed ;-) #5 Anonymous poster hash: 1aa3e...6db
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #11 Skrevet 7. november 2014 Jeg blødde masse i flere uker, men babyen lever og har det fint. Litt over 12 uker nå. Anonymous poster hash: 4ac15...0ff
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #12 Skrevet 7. november 2014 Hei :-) hadde sa i sommer i andre trimester. Er gravid igjen nå, mellom 6 og 7 uker, blødde for et par uker siden, og igjen noen dager senere - jeg er fremdeles gravid :-) krysser fingrene for deg og :-)Uff i 2 trimester, så grusomt.Kom det plutselig og hadde du sett liv på tidlig ultralyd?Anonymous poster hash: d46a2...c4d Hadde sett han sprelle rundt der inne, og han hadde nesten totten inni munnen på ul... I tillegg var det veldig traumatisk for meg pga hvordan det skjedde; han levde helt til han kom ut - sjekket på ul bare timer før og så bittesmå bevegelser da han kom ut :-( Fødselen startet bare altfor tidlig :-( Men det er jo slikt som kan skje - mye som kan gå galt i et svangerskap. Men når det er sagt så går det an å blø rimelig mye uten at det er noe galt! Så håper fremdeles på det beste for HI :-) Og det går bra med meg nå etter det som skjedde med den lille.Legen sa til meg at hvis man har magekramper og blør, men ser et levende foster på ul er det 95% sjanse for at det går bra. For meg var det nok slik at noen må jo være i den 5% også... Men da tok jeg den for oss jenter ;-) så håper vi at ingen av oss trenger befinne seg der i svangerskapene våre! Lykke til jenter :-)#5 Anonymous poster hash: 1aa3e...6db huff hjertet blitt blør for deg, gu for en traumatisk opplevelse, det må jo være det verste sa legene noe om hva årsaken til at fødselen startet så tidlig og er det noe du må passe på nå så det samme ikke skjer igjen? Krysser uansett fingre for at det går bra denne gangen, det SKAL det :)Vi er jo like langt på vei du og jeg, jeg er 6+3 i dag! Det har ikke kommet noe mer enn det som var i går kveld, så det er godt mulig at det var en uskyldig blødning! Jeg ser dagen an, hvis det begynner på an igjen så ringer jeg lege i morgen!HiAnonymous poster hash: b57c2...027 Så godt å høre at det har stoppet, HI! Går det fremdeles bra?De vet ikke hvorfor det gikk som det gikk. Har ikke fått svar på obduksjonen ennå. Han så helt fin ut, men som regel er det jo noe galt med fosteret, eller med morkaka, eller man kan ha en infeksjon i kroppen - og de fleste får jo ikke svar på hva som skjedde. Det kan jeg faktisk leve med. Er merkelig nok trøst i at det er veldig vanlig med sa, selv om de fleste skjer tidligere da. Er ikke noe spes jeg skal følge med på, men får tettere oppfølging av gynekolog, og passer på urinprøvene som en smed ;-) #5 Anonymous poster hash: 1aa3e...6db Hei hei! Jo takk det går bra, hadde ikke noe mer, men det er bittelitt (så vidt én ser det) brunt i truseinnlegget ved do besøk, blir jo litt skremt men ikke noe å gjøre med det! Har fått time til ul neste fredag, så jeg grugleder meg skikkelig! Det positive er at jeg dagen etter fikk symptomer kastet på meg, kvalm som fy og ømme pupper igjen og det er jo et godt tegn håper jeg men det er uansett forferdelig å gå med denne usikkerheten, man kan jo bli helt tussete men det er uansett utenfor min kontroll så vi må jo bare ta det som det kommer Må ha vært grusomt for deg å miste så sent, kan ikke engang forestille meg det men det virker som om at du er ved godt mot da, og deg er jo faktisk viktig oppi det hele, slik at man ikke går på en skikkelig smell til slutt! Ønsker deg alt godt og krysser fingre for oss begge <3 Anonymous poster hash: b57c2...027
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #13 Skrevet 7. november 2014 Jeg blødde masse i flere uker, men babyen lever og har det fint. Litt over 12 uker nå.Anonymous poster hash: 4ac15...0ff oi, hver dag da? Rart det der altså! Fikk ikke du noia da? Anonymous poster hash: b57c2...027
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #14 Skrevet 7. november 2014 Ca annenhver og var så mye at bind ikke hjalp. Holdt på fra uke 4-5 til 11. Ble selvfølgelig engstelig, ble sykemeldt og fulgt opp med ultralyd. Vært på fire ultralydundersøkelser før uke 12. Anonymous poster hash: 4ac15...0ff
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #15 Skrevet 7. november 2014 Hei :-) hadde sa i sommer i andre trimester. Er gravid igjen nå, mellom 6 og 7 uker, blødde for et par uker siden, og igjen noen dager senere - jeg er fremdeles gravid :-) krysser fingrene for deg og :-)Uff i 2 trimester, så grusomt.Kom det plutselig og hadde du sett liv på tidlig ultralyd?Anonymous poster hash: d46a2...c4d Hadde sett han sprelle rundt der inne, og han hadde nesten totten inni munnen på ul... I tillegg var det veldig traumatisk for meg pga hvordan det skjedde; han levde helt til han kom ut - sjekket på ul bare timer før og så bittesmå bevegelser da han kom ut :-( Fødselen startet bare altfor tidlig :-( Men det er jo slikt som kan skje - mye som kan gå galt i et svangerskap. Men når det er sagt så går det an å blø rimelig mye uten at det er noe galt! Så håper fremdeles på det beste for HI :-) Og det går bra med meg nå etter det som skjedde med den lille.Legen sa til meg at hvis man har magekramper og blør, men ser et levende foster på ul er det 95% sjanse for at det går bra. For meg var det nok slik at noen må jo være i den 5% også... Men da tok jeg den for oss jenter ;-) så håper vi at ingen av oss trenger befinne seg der i svangerskapene våre! Lykke til jenter :-)#5 Anonymous poster hash: 1aa3e...6db huff hjertet blitt blør for deg, gu for en traumatisk opplevelse, det må jo være det verste sa legene noe om hva årsaken til at fødselen startet så tidlig og er det noe du må passe på nå så det samme ikke skjer igjen? Krysser uansett fingre for at det går bra denne gangen, det SKAL det :)Vi er jo like langt på vei du og jeg, jeg er 6+3 i dag! Det har ikke kommet noe mer enn det som var i går kveld, så det er godt mulig at det var en uskyldig blødning! Jeg ser dagen an, hvis det begynner på an igjen så ringer jeg lege i morgen!HiAnonymous poster hash: b57c2...027 Så godt å høre at det har stoppet, HI! Går det fremdeles bra?De vet ikke hvorfor det gikk som det gikk. Har ikke fått svar på obduksjonen ennå. Han så helt fin ut, men som regel er det jo noe galt med fosteret, eller med morkaka, eller man kan ha en infeksjon i kroppen - og de fleste får jo ikke svar på hva som skjedde. Det kan jeg faktisk leve med. Er merkelig nok trøst i at det er veldig vanlig med sa, selv om de fleste skjer tidligere da. Er ikke noe spes jeg skal følge med på, men får tettere oppfølging av gynekolog, og passer på urinprøvene som en smed ;-) #5 Anonymous poster hash: 1aa3e...6db Hei hei! Jo takk det går bra, hadde ikke noe mer, men det er bittelitt (så vidt én ser det) brunt i truseinnlegget ved do besøk, blir jo litt skremt men ikke noe å gjøre med det! Har fått time til ul neste fredag, så jeg grugleder meg skikkelig! Det positive er at jeg dagen etter fikk symptomer kastet på meg, kvalm som fy og ømme pupper igjen og det er jo et godt tegn håper jeg men det er uansett forferdelig å gå med denne usikkerheten, man kan jo bli helt tussete men det er uansett utenfor min kontroll så vi må jo bare ta det som det kommer Må ha vært grusomt for deg å miste så sent, kan ikke engang forestille meg det men det virker som om at du er ved godt mot da, og deg er jo faktisk viktig oppi det hele, slik at man ikke går på en skikkelig smell til slutt! Ønsker deg alt godt og krysser fingre for oss begge <3 Anonymous poster hash: b57c2...027 Tusen takk! Krysser fingrene for oss jeg og :-) Masse lykke til på ul da! Det blir spennende. Krysser fingrene for gode nyheter :-) skal på ul neste fredag jeg også - skjønner hva du mener med grue-glede seg, for å si det sånn... :-) Vi får bare ta det med ro og puste med magen. Ta vare på deg selv! Anonymous poster hash: 1aa3e...6db
Anonym bruker Skrevet 7. november 2014 #16 Skrevet 7. november 2014 Ca annenhver og var så mye at bind ikke hjalp. Holdt på fra uke 4-5 til 11. Ble selvfølgelig engstelig, ble sykemeldt og fulgt opp med ultralyd. Vært på fire ultralydundersøkelser før uke 12.Anonymous poster hash: 4ac15...0ff jøssenavn skal si!! Men så utrolig at det er mulig da, herlig historie Anonymous poster hash: b57c2...027
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå