GÃ¥ til innhold

Hva blir tirsdagskosen? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan friste oss med noe god kveldsmat? 😊

 

Anonymous poster hash: 4f63d...fea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du samme person som spør om mandagskosen? Tirsdagskosen? Osv??

 

Er du feit?

Burde uansett slutte å belønne deg selv med mat. Går an å kose seg uten å stappe noe i munnen.

 

Anonymous poster hash: 194cc...e44

Skrevet

Vann med sitron og 2 knekkebrød med kyllingpålegg.

Skrevet

Ikveld blir det pepsi max og kanskje en atkins bar.

Skrevet

Er det rart folk blir fettere og fettere med det fokuset på mat og kos.

 

Anonymous poster hash: 37778...e35

Skrevet

Feitere* (autokorrekt)

 

Anonymous poster hash: 37778...e35

Skrevet

Er det rart folk blir fettere og fettere med det fokuset på mat og kos. Anonymous poster hash: 37778...e35

nei det er ikke rart man blir fettere og fettere,Hahahahahahaha :P

 

Anonymous poster hash: 102d9...c07

Skrevet

2 stk deilige klementiner :)

 

Anonymous poster hash: 102d9...c07

Skrevet

Hva som helst som holder seg nede...har omgangssyke, og all mat er ekkel akkurat nå. Tenker bare på hvordan den vil se ut/smake i retur. :(

 

Anonymous poster hash: 5ccf8...2b5

Skrevet

Er du samme person som spør om mandagskosen? Tirsdagskosen? Osv??

 

Er du feit?

Burde uansett slutte å belønne deg selv med mat. Går an å kose seg uten å stappe noe i munnen.

 

Anonymous poster hash: 194cc...e44

Er du samme person som svarer frekt i alle trådene?

 

Er du sur og bitter?

Det går an å svare uten å være ekkel vet du 😉

 

Her er det panert kyllingfilet og fullkornsspagetti +pepsi max til kos.

Ha en fin kveld 😊

 

Anonymous poster hash: a9f6c...a51

Skrevet

Vann og baconsvor.. (Går på lavkarbo)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...