Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #1 Skrevet 4. november 2014 Jeg kom over denne vognen, og tenkte at det var jo sykt billig til å være en duovogn! Noen som vet om babybagen følger med i prisen? Jeg skjønte ikke så mye mer ved å lese beskrivelsen... Har ikke så mye penger, så derfor kunne jo denne være et kupp! http://www.jollyroom.no/produkter/britax-b-agile-3-neon-black-4 Anonymous poster hash: 827f4...ca6
Bustetroll Skrevet 4. november 2014 #2 Skrevet 4. november 2014 Det står at den er passende fra fødsel, så da antar jeg at bagen er med. Og siden det også er bilde av den, så følger den nok med
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #3 Skrevet 4. november 2014 Bag er med, men du trenger ikke litt "bedre" vogn da? Anonymous poster hash: 4802e...257
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #4 Skrevet 4. november 2014 Hvis dette er den vogna jeg tror det er (dvs en vogn jeg kun har sett andre bruke uten at jeg vet hva den heter), så er det mer en ekstratrille enn en fulltidsvogn. Hjulene er veldig små og egner seg kun på god asfalt eller inne på sentere eller ikke. Hun jeg så bruke den, hadde den i bilen så hun kunne bruke den hvis hun handlet på senter el i stedet for å bruke all plassen i bagasjen til en stor tung vogn. Det ser heller ikke ut som bagen er inkludert, det står dette i teksten: Ettersom det blant ryggstøttens ulike innstillinger finnes full liggestilling, passer vognen også for nyfødte. Da får jeg mer inntrykk av at siden ryggen kan legges flat, så kan man legge babyen i sittedelen, ikke at det følger med en bag babyen kan ligge i. Jeg ville heller kjøpt en brukt vogn enn å kjøpe denne usett. Anonymous poster hash: 347cf...9c0
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #5 Skrevet 4. november 2014 Jo kanskje... Men har så tynn lommebok, så det må ikke koste så mye. Er denne bedre da? Likte den også http://www.jollyroom.no/produkter/beemoo-duo-jogger-bag-svart-svart Anonymous poster hash: 827f4...ca6
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #6 Skrevet 4. november 2014 Det er jo en helt ubrukelig vogn. Håpløse hjul. Spinkle og smal. Jeg ville aldri puttet babyen min i en sånn. Anonymous poster hash: fcbdf...a2e
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #7 Skrevet 4. november 2014 Jo kanskje... Men har så tynn lommebok, så det må ikke koste så mye. Er denne bedre da? Likte den også http://www.jollyroom.no/produkter/beemoo-duo-jogger-bag-svart-svart Anonymous poster hash: 827f4...ca6 Om du vil spare penger, hva med å heller kjøpe en bedre vogn brukt? På finn finner du mye Anonymous poster hash: 0e6fc...7bd
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #8 Skrevet 4. november 2014 Jo kanskje... Men har så tynn lommebok, så det må ikke koste så mye. Er denne bedre da? Likte den også http://www.jollyroom.no/produkter/beemoo-duo-jogger-bag-svart-svart Anonymous poster hash: 827f4...ca6 Denne er nok en bedre bruksvogn enn den første du linket til ja. Anonymous poster hash: f9fd6...ead
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #9 Skrevet 4. november 2014 Har sett mye på brukte vogner, men enten er de så dyre (til å være brukte) ellers så syns jeg ikke de er noe pene. Hadde vært litt gøy med en helt ny vogn. Jeg har ikke peiling på vogner, men så bare i en blogg at de var veldig fornøyd med den 3-hjulingen. De hadde den vist med i skogen og greier, så da kan den ikke være sååå ustabil, eller? Hmmm, får kanskje lete litt mer... HI Anonymous poster hash: 827f4...ca6
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. november 2014 #10 Skrevet 4. november 2014 Den første er ikke en fullverdig vogn til nyfødt. De må ligge lunt og godt til vinteren. Den andre så jo helt kurant ut da
You can call me Dårris Skrevet 4. november 2014 #11 Skrevet 4. november 2014 Nr 1 kan du ikke bruke i skogen, det kan jeg så godt som love deg. Nr 2 så grei nok ut, selv om jeg ville nok valgt en vogn hvor du kan ha babyen vendt mot deg i sportsdelen også, men dette er smak og behag.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #12 Skrevet 4. november 2014 Nei jeg viste at nr 1 ikke kunne brukes i terreng. Har egentlig bestemt meg for at det ikke var noe bra vogn, dessuten tror jeg ikke bagen følger med, og da blir det ikke så aktuelt allikevel... Men vurdere enda nr 2 Det at babyen ikke kan være vendt mot meg gjør ikke så mye. Anonymous poster hash: 827f4...ca6
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #13 Skrevet 4. november 2014 På vogn nr to er jo babyen vendt mot deg i bagen. Ikke det viktigeste å ha sportsdelen mot deg, så det hadde jeg ikke ofret en tanke. Men klart, smak og behag. Tror nok ikke det er såå god vogn du får til den prisen, men vogn må du jo ha. Hilsen vognselger. (aldri hørt om det merket du linker til). Anonymous poster hash: af8bf...af5
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #14 Skrevet 4. november 2014 Kjære deg, kjøp heller brukt vogn av godt merke. Har du dårlig råd, så er vel ikke utseendet det du prioriterer høyest? Bare et eksempel:http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?page=2&segment=1&q=barnevogn&sort=3&ref=fas&finnkode=51541707 Anonymous poster hash: 02db7...e60
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #16 Skrevet 4. november 2014 Kjære deg, kjøp heller brukt vogn av godt merke. Har du dårlig råd, så er vel ikke utseendet det du prioriterer høyest? Bare et eksempel:http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?page=2&segment=1&q=barnevogn&sort=3&ref=fas&finnkode=51541707 Anonymous poster hash: 02db7...e60 Jeg har allerede en litt eldre emmaljunga, den kjøpte jeg brukt. Men nå er den ødelagt, så ønsker derfor en ny en. (Babyen min er 2 mnd) Syns emmaljungaen var helt grei, men veldig stor, og knotete å legge sammen. Har ikke prøvd noen andre vogner enn den. Syns bare den Beemoo'en så litt sportslig ut, og enkel å legge sammen, noe jeg er ute etter. Også var den til halv pris! Er det noen av dere som har prøvd den? HI Anonymous poster hash: 827f4...ca6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå