Gå til innhold

Matteeksamen 1P. Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

24. November har jeg matteeksamen. Jeg tar det som privatist. Jeg har gått igjennom hele boka på egenhånd iløpet av de siste 3 månedene og regnet så og si alt av oppgaver, i tillegg til ekstra oppgavene i oppgaveheftet. Nå er det rett under 3 uker igjen og jeg må ha en konkret plan på hvordan jeg skal legge opp studeringen de siste ukene. Det er to deler, og del 1 er helt uten hjelpemidler. Det er denne delen jeg sliter litt med, for selv om jeg kan regne og er flink i matte, så sliter jeg med å huske hvilken formel jeg skal bruke. Alle matte-eksamens tips taes imot med STOR takk! 

Anonymous poster hash: 56a59...aaf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

24. November har jeg matteeksamen. Jeg tar det som privatist. Jeg har gått igjennom hele boka på egenhånd iløpet av de siste 3 månedene og regnet så og si alt av oppgaver, i tillegg til ekstra oppgavene i oppgaveheftet. Nå er det rett under 3 uker igjen og jeg må ha en konkret plan på hvordan jeg skal legge opp studeringen de siste ukene. Det er to deler, og del 1 er helt uten hjelpemidler. Det er denne delen jeg sliter litt med, for selv om jeg kan regne og er flink i matte, så sliter jeg med å huske hvilken formel jeg skal bruke. Alle matte-eksamens tips taes imot med STOR takk!  Anonymous poster hash: 56a59...aaf

Tok matteeksamen til generell studiekompetanse i fjor som privatist, da jeg strøk første gang. Besto i fjor :-) det første tipset du fikk var bra, følg det og gjør gamle eksamensoppgaver.

Anonymous poster hash: 83d4f...e73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...