Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #1 Skrevet 4. november 2014 24. November har jeg matteeksamen. Jeg tar det som privatist. Jeg har gått igjennom hele boka på egenhånd iløpet av de siste 3 månedene og regnet så og si alt av oppgaver, i tillegg til ekstra oppgavene i oppgaveheftet. Nå er det rett under 3 uker igjen og jeg må ha en konkret plan på hvordan jeg skal legge opp studeringen de siste ukene. Det er to deler, og del 1 er helt uten hjelpemidler. Det er denne delen jeg sliter litt med, for selv om jeg kan regne og er flink i matte, så sliter jeg med å huske hvilken formel jeg skal bruke. Alle matte-eksamens tips taes imot med STOR takk! Anonymous poster hash: 56a59...aaf
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #2 Skrevet 4. november 2014 Gjør gamle eksamensoppgaver (finnes bl.a. her http://matematikk.net/side/Eksamensoppgaver) :-) Lykke til! Anonymous poster hash: f59bf...e10
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #3 Skrevet 4. november 2014 24. November har jeg matteeksamen. Jeg tar det som privatist. Jeg har gått igjennom hele boka på egenhånd iløpet av de siste 3 månedene og regnet så og si alt av oppgaver, i tillegg til ekstra oppgavene i oppgaveheftet. Nå er det rett under 3 uker igjen og jeg må ha en konkret plan på hvordan jeg skal legge opp studeringen de siste ukene. Det er to deler, og del 1 er helt uten hjelpemidler. Det er denne delen jeg sliter litt med, for selv om jeg kan regne og er flink i matte, så sliter jeg med å huske hvilken formel jeg skal bruke. Alle matte-eksamens tips taes imot med STOR takk! Anonymous poster hash: 56a59...aaf Tok matteeksamen til generell studiekompetanse i fjor som privatist, da jeg strøk første gang. Besto i fjor :-) det første tipset du fikk var bra, følg det og gjør gamle eksamensoppgaver. Anonymous poster hash: 83d4f...e73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå