Gå til innhold

Dere som har stemødre til barna deres

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og som dere har sånn noenlunde god kontakt med. Hadde det vært ok for deg om stemor hadde kjøpt langweekendtur til New York i konfirmasjonsgave til din datter? Altså at hun og stemor reiser alene?

Anonymous poster hash: 73d84...a2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt an på. Å være stemor er ikke ensbetydende med å være en god omsorgsperson. Når det er sagt er det vel fint lite en kan protestere; ihvertfall om en har delt foreldreansvar.

Anonymous poster hash: c95ad...cac

Skrevet

Ja, hvorfor skulle det være et problem?

Kjempehyggelig at de har god kontakt og kan finne på noe sammen. Tommel opp for den stemoren😊

Skrevet

Kommer helt an på. Å være stemor er ikke ensbetydende med å være en god omsorgsperson. Når det er sagt er det vel fint lite en kan protestere; ihvertfall om en har delt foreldreansvar.

Anonymous poster hash: c95ad...cac

I dette tilfelle er stemor en god omsorgsperson:) hun har barn selv forresten.

Anonymous poster hash: 73d84...a2a

Skrevet

Om du har en noenlunde god kontakt med henne så vet jo du om hun er en god omsorgsperson eller ei?

Skrevet

Nå har ikke mine barn stemor, og ikke er jeg det selv heller, men det høres jo helt fantastisk ut! Så koselig at du(?) vil ta en tur alene med stedatteren din💕

Skrevet

Så svaret ditt nå😊 Da ville jeg bare ønsket de god tur😄 Supert å ha en stemor som engasjerer seg slik, det ville jeg som mor til barnet satt stor pris på😄

Skrevet

Nå er ikke barna mine konfirmanter enda, og ikke har de stemor heller, men en mor og far som bor sammen. 

Jeg hadde aldri vågd å ha barnet mitt så langt unna meg, jeg er en hønemor, og jeg ser ikke at det skal endre seg så radikalt at jeg hadde orket tanken på en tur til New York uten meg om relativt få år. 

Tror faktisk ikke jeg hadde orket tanken på at ungene reiste til New York med faren sin som jeg er gift med uten meg engang. 

Anonymous poster hash: 296c3...d66
Skrevet

Nå er ikke barna mine konfirmanter enda, og ikke har de stemor heller, men en mor og far som bor sammen.

Jeg hadde aldri vågd å ha barnet mitt så langt unna meg, jeg er en hønemor, og jeg ser ikke at det skal endre seg så radikalt at jeg hadde orket tanken på en tur til New York uten meg om relativt få år.

Tror faktisk ikke jeg hadde orket tanken på at ungene reiste til New York med faren sin som jeg er gift med uten meg engang.

Anonymous poster hash: 296c3...d66

Stakkars barn. Ei jente på 15 har virkelig i stort behov for å bli passet på av moren sin.

Du er ikke hønemor, men sykelig overbeskyttende.

Anonymous poster hash: fe564...1a8

Skrevet

Hun hadde ikke fått tatt barnet med alene på reise. Hun har mistet omsorgen for sine egne barn og får ikke være alene med noen av barna. Hva barnefar gjør sammen med henne kan man spørre seg om? :(

Anonymous poster hash: ce5e3...d82

Skrevet

Stemor til min datter hadde helt klart fått lov. Hun er fantastisk!!

Mulig jeg ville blitt med da :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...