Gå til innhold

Middagsidyll..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pannekaker på menyen. Fireåringen jubler. Mor finner fram spruteflaske for å lage kule pannekaker med mønste Supermom! Failuremom.. Svidde pannekaker. Krøllete pannekaker. Tykke pannekaker. Utålmodig ettåring i buksebeinet. Pannekakerøre på komfyren. Oppvask må tas. Etterpå. Ettåring hater visst pannekaker. Pannekake på gulvet. Høy gråt. Fireåring snakker. Mye. Fireåring spiser lite. Mor lager brødskive til den misfornøyde. Litt stillhet. "Æ må bæsje". Ettåring er ferdig. Ettåring gråter. Mor spiser fort. Mor tørker rumpe. "Tenk hvis doen stod under bordet". Fireåring ler. Ettåring sier "ææædn" som betyr "ferdig". Mor ser på klokka. 3 timer. TV på. Sukk. Mor skriver på DIB. Ettåring legger hodet på brystet til mor. Kose. Mor smiler og alt er glemt :)

Anonymous poster hash: b427f...d42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaos middagslaging her i dag også! Ettåring som konstant henger i buksebeina og sutrer! Etterpå vil hun nesten ikke ha noe av maten. Bare hyler. Treåringen spiser som vanlig ikke. Femåringen bare maser om hva klokka er...

Nå er det over. Mannen har heldigvis kommet hjem og jeg prøver å stenge av.

Anonymous poster hash: fbbb0...fad

Skrevet

Kjenner til den med "3 timer..." og jeg har bare ett barn.

Men noen dager ER bare sånn!

Godt vi glemmer raskt... ;)

Skrevet

Kjenner jeg savner litt den tiden. Selv om det kan være litt kaotisk til tider. Nå er mine barn store. Og her var det 5 barn til middag, men overhodet ikke noe kaos.

Og så rart med det at man når de er små, gleder seg til de blir store, så blir de store, og man savner da de var små.

Anonymous poster hash: 7f4da...5b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...