Gå til innhold

Mannen mener jeg er altfor kontrollerende.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han besøker venner nå og da, og sier da bare noe slik som at jeg drar og treffer en kompis. 

Hvis jeg da spør om hvem så blir han sur. I dag når jeg ringte han og han sa han var hos en kompis spurte han meg om jeg er politi som må kontrollere han slik når jeg spurte om hvem, og om jeg skulle vite hva han spiste også. 

Jeg forteller jo alltid han hvem det er når jeg treffer en venninne. 

Men han mener at han ikke trenger å si noe mer om hvem det er, for jeg kjenner de ikke allikevel...

Hva syns dere? Er jeg for kontrollerende eller har jeg rett i at det er en helt normal ting å fortelle kona si?

Anonymous poster hash: e3c2a...c50
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har tydeligvis noe å skjule.

Anonymous poster hash: 44662...0f4
Skrevet

Han har tydeligvis noe å skjule.

Anonymous poster hash: 44662...0f4

Signerer det samme. Min mann drar ofte til kompiser, men da sier han at "jeg drar til Knut/Pål/Ole osv", så vil jeg jo gjerne vite når han er tilbake for å kunne planlegge kvelden - lage kveldsmat osv. Det er vel helt normalt i et forhold, og viser bare at man er interessert i partnerens liv. Hvordan kan du vite hvem som er hans venner hvis han aldri forteller deg om dem? Mistenker at han har en elskerinne. Har vært gjennom det samme i mitt tidligere forhold, og det viste seg å være en annen dame.

Skrevet

Iogmed at du er kona hans, så er det ganske rart at du ikke kjenner de.. Og om han tar så på vei når du spør hvem det er, så er han enten syk eller skjuler noe..

Er helt normalt å kjenne vennene til hverandre i ett forhold. Ofte så spør man jo til og med om dem for eksempel har det bra, og alt greit hos dem.. Siden man bryr seg.. Hadde min mann blitt sur fordi at jeg spurte hvem og hvor han var, så kunne han pellet seg hjem og hentet klærne sine..

Anonymous poster hash: 43e12...480
Skrevet

Er han ikke på jobb da? Men normalt at de sier hvor de drar henn! Selv sier jeg at nå stikker jeg en tur til Kari eller skal på lunsj med Eva :) Mulig denne guttungen din har noen svin på skogen dessverre!

Skrevet

Min sier alltid hvem han skal til. Er ikke det vanlig?

Anonymous poster hash: 3cbed...38a

Skrevet

Er han ikke på jobb da? Men normalt at de sier hvor de drar henn! Selv sier jeg at nå stikker jeg en tur til Kari eller skal på lunsj med Eva :) Mulig denne guttungen din har noen svin på skogen dessverre!

Nei, han har fri fra jobb i dag. Jeg ringte for jeg lurte på om han kunne skifte dekk på bilen i dag, men det kunne han ikke, for han visste ikke når han var ferdig hos kameraten, og etterpå må han hjem og slappe av for han kom hjem fra jobb klokka 03 i natt og så vekket datra vår han tidlig i dag... Så da får vel jeg ta med bilen for å få skiftete dekk...

Ja, for meg er det jo helt normalt, så jeg skjønner ikke at han ikke skjønner at jeg blir mistenkelig når han ikke vil si det...

HI

Skrevet

Min sier alltid hvem han skal til. Er ikke det vanlig?

Anonymous poster hash: 3cbed...38a

Det er jo dette jeg også tenker... Som jo gjør at jeg blir frustrert når han blir sur for at jeg spør...........

HI

Skrevet

Nei, han har fri fra jobb i dag. Jeg ringte for jeg lurte på om han kunne skifte dekk på bilen i dag, men det kunne han ikke, for han visste ikke når han var ferdig hos kameraten, og etterpå må han hjem og slappe av for han kom hjem fra jobb klokka 03 i natt og så vekket datra vår han tidlig i dag... Så da får vel jeg ta med bilen for å få skiftete dekk...

Ja, for meg er det jo helt normalt, så jeg skjønner ikke at han ikke skjønner at jeg blir mistenkelig når han ikke vil si det...

HI

Forstår at du blir mistenkelig. Når det gjelder bildekk, så lenge du ikke er gravid eller skadet bør du fint klare å skifte dekkene selv.

Anonymous poster hash: cf264...b2a

Skrevet

Min gir også alltid beskjed om hvem han er med og hvor. Er da helt naturlig, på samme måte som at jeg alltid sier hvem jeg er med. Har ikke noe med nysgjerrighet å gjøre, bare greit å vite.

Anonymous poster hash: 7cc79...8bd
Skrevet

HI

Forstår at du blir mistenkelig. Når det gjelder bildekk, så lenge du ikke er gravid eller skadet bør du fint klare å skifte dekkene selv.

Anonymous poster hash: cf264...b2a

Ja, jeg bør klare det, men jeg tenkte han kunne gjort det siden han har fri i dag mens jeg er på jobb... Jeg sendte han jo mld og spurte han som han ikke svarte på, så derfor ringte jeg han. 

HI

Skrevet

Hva ligger i å skjule da? Selvsagt har han noe å skjule når han ikke er åpen, men det trenger ikke være ei dame!

Synes ikke hi er urimelig.

Anonymous poster hash: f4a67...ab8
Skrevet

At han velger å beskylde deg for å være kontrollerende, for å få frem at du er "feilen" her, blir litt Oops.. når jeg tenker på detOg er jo helst normalt å si hvem en skal besøke? Alle gjør jo det, til og med når jeg skal besøke noen gubben min ikke vet hvem er, sier jeg navnet dems. Men jeg får ikke det samme tilbake av gubben, så blir litt mistenksom.
Men du vet jo best hvor deres forhold ligger.

Anonymous poster hash: 41c3f...b85
Skrevet

Gjør det samme som han da, bare gå, bare si hade, ringer han så svar han surt om hvorfor han vil kontrollere deg og at du uansett ikke kjenner vedkommende, kanskje han tar et hint da ?

Skrevet

Han høres umoden ut. Er han 22?

Skrevet

Han høres umoden ut. Er han 22?

Nei, han er 34....

HI

Skrevet

Ta igjen med samme mynt,vel. Bare ende mer!

Anonymous poster hash: 6899f...258

Skrevet

Gjør det samme som han da, bare gå, bare si hade, ringer han så svar han surt om hvorfor han vil kontrollere deg og at du uansett ikke kjenner vedkommende, kanskje han tar et hint da ?

Ja, kanskje det... Tror vel egentlig ikke han hadde brydd seg så mye da... Når jeg spør han om det er greit at jeg drar og treffer noen eller noe, så sier han bare at jeg trenger vel da ikke spørre han om det. 

Det er utrolig sjelden jeg besøker noen da... I år har jeg vel besøkt venninner uten å ha med iallfall en unge kun et par ganger... Mens han besøker vel kompiser ca hver uke. Men han jobber på kvelden, så han gjør det ofte i forbindelse med det. Stikker innom en tur før jobb eller noe. I tillegg ønsker jeg stortsett å være sammen med barna på ettermiddager pga jeg syns jeg allerede har for lite tid med de. Jeg ikke kan dra noe sted på  kveldstid pga at han skal jobbe. Men nå har han begynt å ha fri lørdag og søndag kveld, så da skal jeg også begynne å besøke folk iblant. 

HI

Skrevet

Men det er fint å høre at dere mener jeg ikke er helt på jordet når jeg blir irritert på mannen for dette!

Da skal jeg ikke gi meg på det med en gang... 

HI

Skrevet

Men det er fint å høre at dere mener jeg ikke er helt på jordet når jeg blir irritert på mannen for dette!

Da skal jeg ikke gi meg på det med en gang... 

HI

For det er du virkelig ikke. :) Husker jeg tok den samtalen med gubben selv, at når han skal ut noen plasser (vi bor ikke sammen nå), så vil jeg gjerne vite det.. Hvem du er med, hvor lenge du blir borte. Hva du skal gjøre der. Han skjønte det da at det er normalt å be om. :)

Anonymous poster hash: 41c3f...b85

Skrevet

Jeg har ikke noe å skjule og jeg blir selv irritert når mannen spør meg hvem jeg er med! Jeg sier hvem jeg er med hvis jeg vil. Å spørre meg virker kontrollerende og jeg reagerer med å lukke meg som en østers. Om han ikke spør, så sier jeg det uoppfordret. Det skal sies at han har vært sjalu og kontrollerende tidligere og jeg reagerer negativt på alt som kan tolkes i den retningen.

Anonymous poster hash: 879e6...1eb

Skrevet

Min erfaring er at når man får en beskyldning som svar på et uskyldig spørsmål, så har de noe å skjule.

Skrevet

Ja, Something is Rotten in the State of Denmark. Dessverre.

Har man barn sammen burde man kunne informere hverandre om hvor man befinner seg. De som intet skjuler, skjuler intet. Hva er problemet hans? 

Anonymous poster hash: f83c5...592
Skrevet

Mange sier at han er utro? Seriøst? Det første som slår meg er at han er av det umodene genet med noen psykiske trekk, om jeg ikke tar feil hi, så er det vel ikke bare dette som er negativt med denne mannen? Han prøver vl og psyke deg ned på flere måter?

Anonymous poster hash: 01b03...fce

Skrevet

Ikke vet jeg om han har noe å skjule men jeg synes det er en respektløs måte å snakke til deg på.

Mine alarmklokker ringer mer når han sier du uansett ikke kjenner vennene hans. Er man sammen for alvor så presenterer man vel hverandre for vennene sine? Å holde sin bedre halvdel ute fra en veldig viktig del av sitt liv på denne måte synes jeg virker merkelig. Ikke på den måten at du er nødt til å omgåes hans venner - men han setter et vanntett skott opp imellom dere og det synes jeg er rart.

Uansett: Dette frustrerer deg og da er det bare en vei å gå for å muligvis få det bedre: Dere må snakke skikkelig sammen om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...