Gå til innhold

Måtte le litt i dag altså....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber til vanlig i en bhg,men gikk ut i permisjon denne uka pga at jeg venter baby.Men min gutt på 3,5år går i den bhg jeg jobber i og i dag når jeg leverte han så måtte jeg er mor som tilhører"min avdeling" (hun og gutten har vært borte i fra bhg i 8mnd,pga at de har vært i hennes hjemmeland)så sier moren får jeg føle deg på magen?ja det går bra det...du må bare kjenne sier jeg...hun vet du hva du får?nei det blir sikkert en gutt til svarer jeg(har 3gutter fra før av) nei jeg kjenner og føler på meg at dette blir ei jente...jeg er 98prosent sikker..jeg kan føle det på meg og jeg tuller ikke så denne moren..jeg ler litt og sier nei vi får vel vente å se hva som kommer ut.

Så sa vi hadet og jeg gikk ned og inntil bhg..var noen av mine kollegaer som hadde sett det og spurt hva hun holdt på...jeg måtte le veldig og fortalte hva som hadde skjedd.

Vi får bare vente og se hva som gjemmer seg her inne!

Anonymous poster hash: ba2b8...638

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så merkelig! Hun har nok rett😊

Anonymous poster hash: 87e73...6ce

Skrevet

Litt merkelig, men hun kan jo ha rett. :)

Mulig de har en måte å tolke mageleie\magestr på i hennes land.. Er jo mange som tror de får en gutt eller jente med hvor høyt man bærer barnet for eksempel. Mye folketro på dette.

Anonymous poster hash: 11dd7...b94
Skrevet

Så koselig! Jeg tipper hun ha rett :) Hadde vært moro om du kom med en oppdatering etterhvert, HI ;) Når har du termin / får vite kjønn?

Anonymous poster hash: 73ed4...731
Skrevet

Eh,, javel? Jeg ventet på poenget, men det kom ikke? Hva lo du av?

Anonymous poster hash: 83d07...ca2

Skrevet

poenget var vel at hun andre damen var så påståelig på at det var jente selv om mor mener det er gutt

Anonymous poster hash: a08ef...7ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...