Gå til innhold

Bruke smykker fra exen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tidligere fått mange fine smykker i forhold. Disse har jeg lagt i et smykkeskrin og lagt bort.

Jeg og mannen har nå vært sammen i 7 år og jeg har ikke fått et eneste smykke av han. 

Jeg er glad i smykker, men har nesten ingen. Dvs de jeg har ligger jo i et skrin og er lagt bort :P

Er det helt teit av meg å bruke disse nå? 

Anonymous poster hash: 68608...22a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja det kommer vel an på hvordan du føler det, det. Jeg kunne ikke brukt smykker det knyttet seg dårlige følelser til. Men jeg har heller ikke smykker fra ex'er:-P Har heller ikke mann som handler slikt, så det kjøper jeg til meg selv:-D

Skrevet

Ja det syns jeg du kan.

Siden mannen din ikke gir deg noen "erstatningssmykker" eller hva jeg skal kalle det, så er det jo ikke rart at du vil bruke de du har :)

Skrevet

Klart du bruker dem. Jeg har et voldsomt praktisk forhold til alt sånt - liker jeg det spiller det liten rolle om jeg ikke liker giveren lenger, eller om giveren er en eks.

Skrevet

Klart du kan. Jeg gikk nettopp med et smykke jeg trodde jeg hadde fått av min mann. Han benektet imidlertid dette, så jeg har nok fått det av en ex.

Mannen bare lo av meg da...

Anonymous poster hash: 85f37...615

Skrevet

Ja, det synes jeg du kan. :-)

Jeg og mannen har en diskusjon gående ang en genser han fikk av sin forrige "svigermor" som han mener han kan bruke fremdeles, men som jeg prøver å nekte ham. Men det skyldes at han fikk den da han var 17 år og radmager, og nå er han 30 år og smålubben. :-)

Anonymous poster hash: dae71...966

Skrevet

Selvsagt kan du det. Smykker er smykker mener jeg. Ingen symbolverdi for min del. (Unntatt gifteringen da...)

Du skal vel ikke ha de liggende bortgjemt for evig og alltid? I så fall er det bedre å selge dem og kjøpe nye for pengene.

Anonymous poster hash: b7650...b17

Skrevet

Så klart kan du det :) MEn jeg gjorde faktisk en annen vri her etterhvert. Hadde endel smykker, ringer liggende fra konfirmasjon og ex kjærester og som ikke passet meg lengre. Tok med alt til en gullsmed som designet nytt av mitt gull.

Resultatet blei en ring og et armbånd som matcher meg perfekt :)

Skrevet

Hvorfor skulle du ikke kunne gjøre det..?

Folk er rare altså :-D 

Anonymous poster hash: 51f8b...226
Skrevet

Hm OK. Jeg tar til etterretning at jeg visst legger usedvanlig mye følelser i smykkene mine. Da skal jeg øve meg litt, tror jeg!

Skrevet

Da henter jeg de frem igjen :) Smelte om er en god ide, men jeg syns fortsatt smykkene er fine :)

Grunnen til at jeg tenkte det var rart er fordi det er kjærlighetsgaver (haha) fra tidligere kjærester og at noen kanskje syns det er litt rart å bruke nå..

HI

Skrevet

Ja det kan du. Jeg ville styrt unna smykker med graveringer av typen ❤️❤️ Din Arne

Bortsett fra det bruk smykker du liker.

Anonymous poster hash: 85332...1d1

Skrevet

Da henter jeg de frem igjen :) Smelte om er en god ide, men jeg syns fortsatt smykkene er fine :)

Grunnen til at jeg tenkte det var rart er fordi det er kjærlighetsgaver (haha) fra tidligere kjærester og at noen kanskje syns det er litt rart å bruke nå..

HI

Hva "noen" tenker bryr jeg meg fint lite om. Jeg er mer vâr for mine egne følelser:-)

Skrevet

Ja, det synes jeg du kan. :-)

Jeg og mannen har en diskusjon gående ang en genser han fikk av sin forrige "svigermor" som han mener han kan bruke fremdeles, men som jeg prøver å nekte ham. Men det skyldes at han fikk den da han var 17 år og radmager, og nå er han 30 år og smålubben. :-)

Anonymous poster hash: dae71...966

:fnise: Stå på krava, jente. For din manns skyld.

Skrevet

Bryr meg fint lite om hvem som ga meg smykkene mine, jeg bruker alt jeg har om hverandre:) 

Anonymous poster hash: d1d00...e9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...