Gå til innhold

Hva mener du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min fikk hjelp av min pappa en lørdag da vi skulle innrede vaskerommet i huset. De brukte nesten hel dag og jeg ble imponert av begge. Jeg lagde middag til dem, og senere fikk pappa kaffe og kake. Jeg er såååå fornøyd med mitt vaskerom at jeg vil gi min pappa 1000 kroner for den gode jobben. Jeg føler bare ikke at takk er nok, i ettertid.

Hva mener du?

Anonymous poster hash: 6f06f...731

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville heller kjøpt en gave som takk for hjelpen. Om faren din er i nærheten av min vil han aldri ta imot de pengene.

Skrevet

Jeg ville heller kjøpt en gave som takk for hjelpen. Om faren din er i nærheten av min vil han aldri ta imot de pengene.

Enig med denne!

Anonymous poster hash: 82fbc...dde

Skrevet

Jeg ville ikke gitt ham penger! Han er pappaen din og synes antagelig det var veldig fint å få lov til å hjelpe deg/dere. Det er nok litt stas at litsjejenta hans trenger ham enda ;) Du har allerede takket med god mat og kake, og ikke minst vil jeg tro at han så din takknemlighet på måten du var på.

Prøv å tenke det omvendt. Dersom det var ditt barn som ba deg om hjelp om noen år når hun/han er voksen, ville du likt å få en tusenlapp etterpå? Jeg hadde i hvert fall synes den situasjonen ville blitt klein.

Dersom du har veldig lyst til å gi noe ekstra, så gi heller en gave, f.eks. en god vin, noen kinobilletter el.

Anonymous poster hash: 7c51b...221
Skrevet

Det samme sier mannen min også, at han aldri kommer til å ta imot pengene.

Men hva kan jeg kjøpe?

Anonymous poster hash: 6f06f...731

Skrevet

Har en pappa som hjelper meg rett som d er ifht snekring, jeg kjøper da en gave. Har vært gavekort på xxl, konjakk, vin eller en kurv m øl og hel spekeskinke/fenalår og flattbrød.

Han hadde aldri tatt i mot penger, har prøvd:)

Anonymous poster hash: 81209...c53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...