Iselilja Skrevet 4. november 2014 #1 Skrevet 4. november 2014 Hvilken kasse har dere? Original-, ekspress- eller barnekassen? Har dere prøvd ulike, og i så fall hvilken anbefaler dere? Ser det står 15-20 min på ekspresskassen, er de andre veldig tidkrevende? Og er det stor forskjell på barnekassen og de to andre?
Hjertefru Skrevet 4. november 2014 #2 Skrevet 4. november 2014 Har bare prøvd orginalkassen, men synes det går relativt raskt å lage maten. Personlig var jeg veldig fornøyd; maten passet meg godt og det var masse spennende grønnsaker. Enest at det noen ganger ble litt lite mat(en fiskeburger i brød med salat er som lunch og regne for oss) Har pause nå for å spise mat fra fryseren To av barna nekter fisk, det er litt dumt da 2 sv 5 middager er fisk. Tror 2/5 er fisk i barnekassen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå