Gå til innhold

Dere som har adams matkasse


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken kasse har dere? Original-, ekspress- eller barnekassen? Har dere prøvd ulike, og i så fall hvilken anbefaler dere? Ser det står 15-20 min på ekspresskassen, er de andre veldig tidkrevende? Og er det stor forskjell på barnekassen og de to andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare prøvd orginalkassen, men synes det går relativt raskt å lage maten. Personlig var jeg veldig fornøyd; maten passet meg godt og det var masse spennende grønnsaker. Enest at det noen ganger ble litt lite mat(en fiskeburger i brød med salat er som lunch og regne for oss) :P

Har pause nå for å spise mat fra fryseren :)

To av barna nekter fisk, det er litt dumt da 2 sv 5 middager er fisk. Tror 2/5 er fisk i barnekassen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...