Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #1 Skrevet 4. november 2014 Og det går overraskende fint! har prøvd en gang før, og da da opp etter den første dagen fordi jeg var så sulten. Nå har jeg BESTEMT meg for å i det minste holde ut i 4 uker, og hvis det går greit (og har effekt), kjører jeg på frem til sommeren. Er ned 1 kilo så langt. Flere som holder på? Anonymous poster hash: 633de...d6e
Gjest Skrevet 4. november 2014 #2 Skrevet 4. november 2014 Kan jeg spørre deg hvor du finner alle disse oppskriftene? Lurer litt på dette konseptet selv, Er det noen spesielle blogger du følger, bøker o.l?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #3 Skrevet 4. november 2014 1 kg på 2 uker var vel ingenting å skryte av. Prøv lavkalori Anonymous poster hash: d5e7c...0ca
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #4 Skrevet 4. november 2014 Kan jeg spørre deg hvor du finner alle disse oppskriftene? Lurer litt på dette konseptet selv, Er det noen spesielle blogger du følger, bøker o.l? Jeg ble så demotivert av alle oppskriftene, så jeg har bare droppet det. Første gang, da jeg mislyktes, planla jeg å bruke de, men kom aldri så langt. Denne gangen så jeg først en video på Youtube som jeg syntes var veldig inspirerende - egenltig bare en ren amatørvideo tror jeg.. Og nå bare beregner jeg kalorier. F. eks. om morgenen spiser jeg ett sånt veldig grovt knekkebrød med en skinkeskive eller eggehvite, pluss sinnssyke mengder salat og agurk. Til lunsj spiser jeg et sånt lite beger med cherrytomater med salt op pepper på, og kanskje en Skyr eller en pose med ret i koppen-suppe. Middag blir en bit av ren filet, for eksempel kylling eller fisk, pluss store mengder grønnsaker (salat, tomat, brokkolo el.lign). HVis jeg har noen kalorier "til overs" om kveld, tar jeg en bit frukt, el gulrot el.lign. I tillegg drikker jeg lettbrus (noe jeg ellers aldri har hatt for vane), sukkerfrie pastiller, kaffe, te med suketter, vann, sukkerfri tyggis i løpet av dagen, hvis jeg føler behov. Anonymous poster hash: 633de...d6e
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #5 Skrevet 4. november 2014 1 kg på 2 uker var vel ingenting å skryte av. Prøv lavkalori Anonymous poster hash: d5e7c...0ca Det er 1 kilo på 1 uke. Jeg er akkurat startet på uke 2. Har prøvd lavkolori før, det er greit nok, men dette er mye enklere. HI Anonymous poster hash: 633de...d6e
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #6 Skrevet 4. november 2014 Synd at folk velger å sulte seg OG proppe seg fulle med aspartam i stedet for å begrense det SUNNE matinntaket. Anonymous poster hash: bf97e...262
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #7 Skrevet 4. november 2014 Synd at folk velger å sulte seg OG proppe seg fulle med aspartam i stedet for å begrense det SUNNE matinntaket. Anonymous poster hash: bf97e...262 5:2-dietten regnes som sunn, og jeg spiser jo ikke alle de aspartamproduktene hver fastedag, men de er muligheter man kan spise hvis man blir veldig sulten. Anonymous poster hash: 633de...d6e
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #8 Skrevet 4. november 2014 Synd at folk velger å sulte seg OG proppe seg fulle med aspartam i stedet for å begrense det SUNNE matinntaket. Anonymous poster hash: bf97e...262 5:2-dietten regnes som sunn, og jeg spiser jo ikke alle de aspartamproduktene hver fastedag, men de er muligheter man kan spise hvis man blir veldig sulten. Anonymous poster hash: 633de...d6e Det er ikke alle som regner overspising og sulting om hverandre som sunt. http://www.nrk.no/livsstil/_-5_2-dietten-er-ikke-et-mirakel-1.11457174 Anonymous poster hash: bf97e...262
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #9 Skrevet 4. november 2014 Synd at folk velger å sulte seg OG proppe seg fulle med aspartam i stedet for å begrense det SUNNE matinntaket. Anonymous poster hash: bf97e...262 5:2-dietten regnes som sunn, og jeg spiser jo ikke alle de aspartamproduktene hver fastedag, men de er muligheter man kan spise hvis man blir veldig sulten. Anonymous poster hash: 633de...d6e Det er ikke alle som regner overspising og sulting om hverandre som sunt. http://www.nrk.no/livsstil/_-5_2-dietten-er-ikke-et-mirakel-1.11457174 Anonymous poster hash: bf97e...262 Hvem har sagt at jeg overspiser???? det gjør jeg overhodet ikke. HI Anonymous poster hash: 633de...d6e
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #10 Skrevet 4. november 2014 Kan jeg spørre deg hvor du finner alle disse oppskriftene? Lurer litt på dette konseptet selv, Er det noen spesielle blogger du følger, bøker o.l? Jeg ble så demotivert av alle oppskriftene, så jeg har bare droppet det. Første gang, da jeg mislyktes, planla jeg å bruke de, men kom aldri så langt.Denne gangen så jeg først en video på Youtube som jeg syntes var veldig inspirerende - egenltig bare en ren amatørvideo tror jeg.. Og nå bare beregner jeg kalorier. F. eks. om morgenen spiser jeg ett sånt veldig grovt knekkebrød med en skinkeskive eller eggehvite, pluss sinnssyke mengder salat og agurk. Til lunsj spiser jeg et sånt lite beger med cherrytomater med salt op pepper på, og kanskje en Skyr eller en pose med ret i koppen-suppe. Middag blir en bit av ren filet, for eksempel kylling eller fisk, pluss store mengder grønnsaker (salat, tomat, brokkolo el.lign). HVis jeg har noen kalorier "til overs" om kveld, tar jeg en bit frukt, el gulrot el.lign. I tillegg drikker jeg lettbrus (noe jeg ellers aldri har hatt for vane), sukkerfrie pastiller, kaffe, te med suketter, vann, sukkerfri tyggis i løpet av dagen, hvis jeg føler behov. Anonymous poster hash: 633de...d6e Bare vær obs på at disse såkalte sukkerfrie pastillene inneholder kalorier.. Er ikke bare å hive innpå selv om de er "sukkerfrie".. Anonymous poster hash: e4077...675
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå