Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #1 Skrevet 4. november 2014 2åringen har hatt 39-40 i feber siden igår morges. Idag har hun vondt i tungen sier hun, og har fått hvitt belegg på tungen og store røde kviselignende utslett rundt munnen. Dette hadde hun i bleieområdet forrige uke. Etter en natt med hu i senga kjenner jeg hals og mandlene mine begynner også. Så fikk litt behov for å bedre om en legetime idag, men hun har jo bare Vært syk i litt over ett døgn nå. Anonymous poster hash: 40527...f18
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #2 Skrevet 4. november 2014 I overskriften skulle det stå be om, ikke betale:) Anonymous poster hash: 40527...f18
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #3 Skrevet 4. november 2014 Etter litt googling er jeg redd hun har fått skarlagensfeber:s Anonymous poster hash: 40527...f18
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #4 Skrevet 4. november 2014 Min gutt har hatt skarlagensfeber. Hørtes ikke ut som det samme ut fra din beskrivelse, men vet jo aldri Anonymous poster hash: babbc...116
Iselilja Skrevet 4. november 2014 #5 Skrevet 4. november 2014 Ring legekontoret og hør. Er du urolig er det grunn nok til å be om time. God bedring til dere begge!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #6 Skrevet 4. november 2014 Høres det ikke mer ut som hånd, fot og munn sykdommen? Anonymous poster hash: ca289...f8e
Gjest Skrevet 4. november 2014 #7 Skrevet 4. november 2014 Synes du skal be om en time jeg. Virker som om hun har ubehag og like greit å få sjekket. Høres ut som munn & fotsyken, og ikke skarlagen. Der skal vel tungen være mer som et bringebærfarget? Men for all del, hun kan jo ha streptokokkinfeksjon i halsen. Nei, ta turen på legekontoret og i det minste ta en streptest & Crp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå