Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Hva gjorde du annerledes den gangen/de gangene som kanskje gjorde at du lettere ble gravid? Anonymous poster hash: 1139d...be5
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #2 Skrevet 3. november 2014 Legene fant endelig ut at jeg hadde Leiden og jeg fikk blodfortynnende sprøyter. Anonymous poster hash: 1d24b...ea3
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #3 Skrevet 4. november 2014 Jeg gikk ned i vekt, startet å trene. Så sluttet vi faktisk å prøve. For vi satte i gang med adopsjonsprosessen. Ble gravid da vi brukte sikre perioder. Vi hadde sex første dag etter mensen, tenkte jo at da ble vi jo ikke gravide. Men det ble vi. Hadde prøvd i 3 år da, og hatt noen SA. Anonymous poster hash: b7757...734
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #4 Skrevet 4. november 2014 Bytta mann 😊 Anonymous poster hash: 0a785...592
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #5 Skrevet 4. november 2014 Sluttet å prøve. 5 år etter at jeg hadde sluttet med p-pillen konkluderte vi med at vi ikke skulle få barn på naturlig vis og ga oss noen måneder til å tenke over våre opsjoner (medisinsk behandling, adopsjon, ikke få barn). Og vips jeg ble gravid. Anonymous poster hash: f7545...962
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 4. november 2014 #7 Skrevet 4. november 2014 Bytta mann 😊 Anonymous poster hash: 0a785...592 Haha! Her også.. Ble slutt med han jeg prøvde med.. Gikk ned i vekt, traff en ny, ventet til vi ville ha barn og så satt spiren på første forsøk.. Begge gangene
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #8 Skrevet 4. november 2014 Fikk Pergotime kur, da gikk det på første. Anonymous poster hash: 440be...8eb
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #9 Skrevet 4. november 2014 Gjorde ingenting annerledes. Det bare tok tid. Anonymous poster hash: 06a1a...fd4
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #11 Skrevet 4. november 2014 Vil nok tro at det ligger noe i å ikke tenke så altfor mye på det? Har hørt og lest flere steder at mange slitere blir gravide med en gang de slutter å stresse og tenke på det... Anonymous poster hash: 1139d...be5
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #12 Skrevet 4. november 2014 Vil nok tro at det ligger noe i å ikke tenke så altfor mye på det? Har hørt og lest flere steder at mange slitere blir gravide med en gang de slutter å stresse og tenke på det... Anonymous poster hash: 1139d...be5 Nei det er det ikke noe i. Det er sånt som alle som har blitt lett gravide elsker å fortelle de som sliter. Stress har forbausende lite å si, sa min lege på fertilitetsklinikken. Anonymous poster hash: 69a7e...8d3
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #13 Skrevet 4. november 2014 Vil nok tro at det ligger noe i å ikke tenke så altfor mye på det? Har hørt og lest flere steder at mange slitere blir gravide med en gang de slutter å stresse og tenke på det... Anonymous poster hash: 1139d...be5 Nei det er det ikke noe i. Det er sånt som alle som har blitt lett gravide elsker å fortelle de som sliter. Stress har forbausende lite å si, sa min lege på fertilitetsklinikken. Anonymous poster hash: 69a7e...8d3 Min gynekolog sa at stress var god prevensjon.. Anonymous poster hash: 1139d...be5
Gjest Skrevet 4. november 2014 #14 Skrevet 4. november 2014 Blei gravid da jeg sa høyt til arbeidskollegaer at nå ville jeg ikke bli gravid pga jobb. Og der satt`n etter halvannet år med prøving.
Hjertefru Skrevet 4. november 2014 #15 Skrevet 4. november 2014 Er vel ikke noe som er mer irriterende for en sliter enn å høre at "bare slapp av, så skal du se det blir...." Lett å si... Jeg har slitt selv, måtte ha IVF for å få nr 2, men ble uventet gravid godt oppi 40- åra. Sommeren før jeg ble gravid hadde jeg sykla av meg 5 kilo.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #16 Skrevet 4. november 2014 Sa opp den stressfylte jobben, tok en pause fra prøvingen og dro på en ukes ferie med mannen. Da satt den gitt. Anonymous poster hash: ed78c...aab
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #17 Skrevet 4. november 2014 Vil nok tro at det ligger noe i å ikke tenke så altfor mye på det? Har hørt og lest flere steder at mange slitere blir gravide med en gang de slutter å stresse og tenke på det... Anonymous poster hash: 1139d...be5 Nei det er det ikke noe i. Det er sånt som alle som har blitt lett gravide elsker å fortelle de som sliter. Stress har forbausende lite å si, sa min lege på fertilitetsklinikken. Anonymous poster hash: 69a7e...8d3 Min gynekolog sa at stress var god prevensjon.. Anonymous poster hash: 1139d...be5 Jeg gikk faktisk i terapi for å senke stressnivået, sånn at jeg kanskje skulle bli gravid. Og det funket for meg. Stress putter kroppen i beredskapsmodus, og dermed prioriteres ikke potensielle slitsomme situasjoner som graviditet. Hormoner og prosesser som fører til graviditet hemmes. Kanskje ikke rett ordbruk, men det var i alle fall essensen i forklaringen jeg fikk fra min terapeut. Kort sagt, som anonym over her sa, stress er god prevensjon. Men det er likevel ikke garantert at man blir gravid selv om man senker stressnivået. Det kan være andre faktorer som spiller inn også. Likevel, stress er uansett ikke en ønsket faktor verken før eller under en graviditet. Anonymous poster hash: ed78c...aab
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #18 Skrevet 4. november 2014 Vil nok tro at det ligger noe i å ikke tenke så altfor mye på det? Har hørt og lest flere steder at mange slitere blir gravide med en gang de slutter å stresse og tenke på det... Anonymous poster hash: 1139d...be5 Nei det er det ikke noe i. Det er sånt som alle som har blitt lett gravide elsker å fortelle de som sliter. Stress har forbausende lite å si, sa min lege på fertilitetsklinikken. Anonymous poster hash: 69a7e...8d3 Min gynekolog sa at stress var god prevensjon.. Anonymous poster hash: 1139d...be5 Jeg gikk faktisk i terapi for å senke stressnivået, sånn at jeg kanskje skulle bli gravid. Og det funket for meg. Stress putter kroppen i beredskapsmodus, og dermed prioriteres ikke potensielle slitsomme situasjoner som graviditet. Hormoner og prosesser som fører til graviditet hemmes. Kanskje ikke rett ordbruk, men det var i alle fall essensen i forklaringen jeg fikk fra min terapeut. Kort sagt, som anonym over her sa, stress er god prevensjon. Men det er likevel ikke garantert at man blir gravid selv om man senker stressnivået. Det kan være andre faktorer som spiller inn også. Likevel, stress er uansett ikke en ønsket faktor verken før eller under en graviditet. Anonymous poster hash: ed78c...aab Stress, som i hverdagsstress? Eller det å stresse med graviditet (tenker på det ofte)? Anonymous poster hash: 1139d...be5
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #19 Skrevet 6. november 2014 opp Anonymous poster hash: 1139d...be5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå