Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Ser at det er en her inne som ønsker barnehageplass på Askøy. Jeg skal søke plass for datteren min snart. Noen som kan anbefale noen? Jeg bor litt lengre sør på Askøy da. Anonymous poster hash: e4fce...3fe
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #2 Skrevet 3. november 2014 fra ene til det andre ...... jeg var ute i godvin drotningsvik området, kjørte meg litt vill. kom ut av tunnellen og opp mot broa. da tenkte jeg at her skal ikke jeg, tok en u-sving på veien opp mot broen. lurer egentlig på hvor bommen står, og kommer jeg nå til å få regning? hvor mye på. jeg så ingen bom noen av vriene, men det betyr ingenting. var litt forfjamsa. Anonymous poster hash: 39719...1f8
Sienna85 Skrevet 4. november 2014 #3 Skrevet 4. november 2014 Bommen er på Askøy siden og er når man kommer opp fra Kleppestø og skal mot byn.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #4 Skrevet 4. november 2014 Kleppe barnehage er veldig bra!! Samme med skogen barnehage. Hilsen øyboer :-) Anonymous poster hash: f4342...e49
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #5 Skrevet 4. november 2014 Bommen er på Askøy siden og er når man kommer opp fra Kleppestø og skal mot byn. Så da kan det virke som jeg gikk klar :-) Hva koster bommen deres forresten? Anonymous poster hash: 39719...1f8
Sienna85 Skrevet 4. november 2014 #6 Skrevet 4. november 2014 Like mye som Bergen og omegn, 25 kr uten autopass, 20 kroner med. Regner med den registreres på samme autopass avtale. Bor ikke på Askøy, men er vokst opp der ute :-)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #7 Skrevet 4. november 2014 Kleppestø Barnehage! Jeg er kjempefornøyd med den :-) Hold deg unna Fridahuset! Anonymous poster hash: 41ee4...329
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå