Gå til innhold

Hjelp! Tannpine!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått akutt tannpine som har gått fra litt småvondt før idag til helt uutholdelig nå! Prøvde å få time hos tannlege, men den er lenge til..

Uansett... Hva kan jeg ta av smertestillende? Har tatt to codaxol (for andre smerter...) og en naproxen.. Har i tillegg liggende tramadol, paracet og paralgin forte... Kan jeg ta mer av noe? Hva annet kan jeg gjøre? Jeg er helt desperat her, klarer ikke tenke klart:(

Anonymous poster hash: 9c4a1...87d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ringer tannlegevakt eller legevakt og spør der, ville ikke putta i meg masse smertestillende etter råd her inne. 

Anonymous poster hash: 2bc75...38f
Skrevet

Du ringer tannlegevakt eller legevakt og spør der, ville ikke putta i meg masse smertestillende etter råd her inne.

LegevAkt ja! Takk! Hjelper med en ekstra hjerne av og til. Ringer med en gang...

Skrevet

LegevAkt ja! Takk! Hjelper med en ekstra hjerne av og til. Ringer med en gang...

Har visst allerede tatt for mye... Skal vente noen timer og så prøve noe annet:.. Jaja, blir ikke soving på meg i natt...:(

Skrevet

Da er vi to. Jeg fikk beskjed om 1gr paracet og 600 mg ibux. På legevakt. Jeg tar et gram av hver for å komme meg gjennom det verste. Så store doser må ikke tas over lengre tid fikk jeg beskjed om. Det er ufattelig vondt ,du har all min sympati.

Skrevet

Har hørt at eddik skal funke.. Mateddik-noe-noe. Dypp en bomullspad i eddik og klem ut det overflødig eddiken og legg på tanna og tygg igjen :)

Anonymous poster hash: 3b5a0...3d3
Skrevet

Da er vi to. Jeg fikk beskjed om 1gr paracet og 600 mg ibux. På legevakt. Jeg tar et gram av hver for å komme meg gjennom det verste. Så store doser må ikke tas over lengre tid fikk jeg beskjed om. Det er ufattelig vondt ,du har all min sympati.

Takk..

Skrevet

Har hørt at eddik skal funke.. Mateddik-noe-noe. Dypp en bomullspad i eddik og klem ut det overflødig eddiken og legg på tanna og tygg igjen :)

Sånn vanlig blank eddik man får kjøpt på vanlig butikk? Tror jeg har det..

Skrevet

Har du nellik? Ha på rundt og oppå tanna hvis du har malt nellik og tygg på en nwllikspiker med tanna om du har det. Hjelper som bare det en stund hvertfall :) og så ring til tannlegen imorra tidlig og be om en time snarest, si at du ikke holder ut!

Anonymous poster hash: c85d7...e7c

Skrevet

Sånn vanlig blank eddik man får kjøpt på vanlig butikk? Tror jeg har det..

Tror det helst skulle være eplecidereddik, men kan ikke se hvorfor det skal gjøre så stor forskjell. Test det ut :)

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...