Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Hvordan i alle dager skal dette gå?? Dette var slett ikke planlagt, og ble gravid på ceracette. Og det er bare 7 mnd siden jeg ble mamma for andre gang. Det vil si at jeg har termin i juli ca, men vet jo ikke sikkert, da jee ikke aner om hvor langt jeg er på vei :-/ Eldste jenta er akkurat fylt 3 år. Dette går jo ikke. Ikke har jeg jobb heller, er i en prosess hvor jeg søker mange jobber. Kan jo ikke være gravid igjen da :-( Hva i alle dager skal jeg gjøre??? Mannen er i sjokk han også. Vi er ganske enkelt helt sjokka ja :-/ Anonymous poster hash: 6a511...d71
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #2 Skrevet 3. november 2014 Det blir hektisk Gratulerer Anonymous poster hash: 80323...8e5
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #3 Skrevet 3. november 2014 Du spør hva du skal gjøre: Enten beholder dere, eller dere vurderer abort. Dere har valget!! Anonymous poster hash: 6055f...090
håperpåvinterbarn Skrevet 4. november 2014 #4 Skrevet 4. november 2014 Abort er et helt legitimt alternativ i deres situasjon. Forstår at du er sjokka, det hadde jeg også blitt. Jeg håper det løser seg på en god måte for dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå