Gå til innhold

Guttebursdag. Hvilken kake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

To kaker er bestemt: sjokoladekake og gulrotmuffins med ostekrem

Men hva skal jeg bake som kake nr 3?

Valget står mellom:

Makroner med melkesjokolade og pasjonsfrukt

Nøttebunn med pasjonsfruktkrem og friske bær

Kjeksbunn med yoghurtkrem og sitrongele

Osteterte med friske bær

Innspill?

Anonymous poster hash: 32f24...a6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange som kommer? Og hvor gamle er disse guttene?

Anonymous poster hash: db328...51f

Skrevet

Det kommer barn i alle aldre (men flest Bhg barn) og en god del voksne kanskje 20-25 stk til sammen.

Skrevet

Hva med boller?

Anonymous poster hash: b0e31...50b

Skrevet

Er dette et tulleinnlegg? Det håper jeg inderlig!

Skrevet

Av alle innlegg som skrives her inne og så skal dette være tulleinnlegg? Hvorfor det?

Hi; Så først nå at du hadde noen alternativer. Syns de var litt avanserte for Barnebursdag - hold det enkelt-ungene spiser ikke då mye kake, og neppe av de alternativene. Lag det ungene liker - så jeg holder fremdeles på mitt forslag med bolle.

Mvh Hun med bolleforslaget.

Skrevet

Av alle innlegg som skrives her inne og så skal dette være tulleinnlegg? Hvorfor det?

Hi; Så først nå at du hadde noen alternativer. Syns de var litt avanserte for Barnebursdag - hold det enkelt-ungene spiser ikke då mye kake, og neppe av de alternativene. Lag det ungene liker - så jeg holder fremdeles på mitt forslag med bolle.

Hvorfor? Er det forskjell på kake i en guttebursdag og en jentebursdag? Spiller det noen rolle hva slags kake man har i tillegg til de obligatoriske muffinsene og sjokoladekaka? Finnes det virkelig folk som trenger hjelp til en slik avgjørelse? Tydeligvis! Og da lurer jeg på hvordan disse menneskene klarer å ta selvstendige valg om viktige ting! Dette er voksne folk som har satt barn til verden også må de ha hjelp til dette!  :blink:

Skrevet

Var det noe å henge seg oppi at hun skrev guttebursdag?

Og gjør det noe at hun spør andre her inne når man lurer? Det er altså så mye fjollete spørsmål her inne men du henger deg opp i dette innlegget...

Skrevet

Og gjør det noe at hun spør andre her inne når man lurer? Det er altså så mye fjollete spørsmål her inne men du henger deg opp i dette innlegget...

Haha, nei jeg henger meg ikke opp i dette innlegget. Jeg skjønner bare ikke hvor vanskelig det skal være. Det er mange fjollete innlegg ja, sikkert 80% av alle, og dette er godt innenfor dette også! 

Hvilken kake? Bør jeg klippe meg? Hvilke DESSERTSKÅLER?  :fnise: Føler man seg litt nedfor en dag er det bare å lese litt her, da føler man seg straks mye bedre! Både smart, selvstendig og besluttsom.  :tommelopp:

Skrevet

Haha, nei jeg henger meg ikke opp i dette innlegget. Jeg skjønner bare ikke hvor vanskelig det skal være. Det er mange fjollete innlegg ja, sikkert 80% av alle, og dette er godt innenfor dette også!

Hvilken kake? Bør jeg klippe meg? Hvilke DESSERTSKÅLER? :fnise: Føler man seg litt nedfor en dag er det bare å lese litt her, da føler man seg straks mye bedre! Både smart, selvstendig og besluttsom. :tommelopp:

Akkuratt nå er det du som gjør denne tråden artig å lese....

Skrevet

Hvilken kake? Bør jeg klippe meg? Hvilke DESSERTSKÅLER? :fnise: Føler man seg litt nedfor en dag er det bare å lese litt her, da føler man seg straks mye bedre! Både smart, selvstendig og besluttsom. :tommelopp:

Akkuratt nå er det du som gjør denne tråden artig å lese....

Så bra!  :P

Skrevet

Hvorfor? Er det forskjell på kake i en guttebursdag og en jentebursdag? Spiller det noen rolle hva slags kake man har i tillegg til de obligatoriske muffinsene og sjokoladekaka? Finnes det virkelig folk som trenger hjelp til en slik avgjørelse? Tydeligvis! Og da lurer jeg på hvordan disse menneskene klarer å ta selvstendige valg om viktige ting! Dette er voksne folk som har satt barn til verden også må de ha hjelp til dette! :blink:

Ha ha ha!!! :D Takk, you made my day!

Kanskje jeg burde lage boller som hun andre foreslår ja... Det blir i hvert fall spist.

HI

Skrevet

Hva med fruktspyd istedenfor kake?

Fruktspydet kan ha en marshmallows i midten.

Anonymous poster hash: 0cd3d...8ea
Skrevet

Både nøttebunn med pasjonsfruktkrem og macaroner høres veldig godt ut! Synes det er kjekt å utvide det vanlige repertoaret litt, så lenge man har trygge alternativ for kresne barn. Blir litt som barnemenyer med pølse og pommes frites. Greit nok av og til, men spør du barna vil de ofte prøve noe annet :)

Skrevet

Jeg ville gått for boller, gjerne skillingsboller, eller noe som veldig mange  små barn liker: bløtkake/hvit dame

Hvit dame er ALDRI feil, og om den fylles med bringebærsyltetøy med lite sukker blir ikke kaken så søt heller :) 

Anonymous poster hash: 04267...c26
Skrevet

Et annet, og enklere, alternativ er oppkuttet frukt og bær. Har vært veldig populært her. Vil du gjøre litt ekstra ut av det lager du fruktspyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...