Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Ja, jeg lurer hva som er normalt;-) Anonymous poster hash: 650ca...6e8
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #2 Skrevet 3. november 2014 Søsteren min påstår at hver dag er normalt Da er det nok best jeg kommer meg til legen fortest mulig hehe Anonymous poster hash: ff2eb...9c7
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #3 Skrevet 3. november 2014 En gang om dagen, akkurat nå faktisk Er normalvektig og har et relativt sunt kosthold. Tror jeg har et godt fungerende tarmsystem med helt normal avføring Anonymous poster hash: f87d9...3a5
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #4 Skrevet 3. november 2014 En gang hver dag. Men jeg sliter med å bæsje andre steder enn hjemme, er jeg på en helgetur går jeg gjerne hele helgen uten å kjenne noe bæsjetrang... Anonymous poster hash: 27e86...457
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #5 Skrevet 3. november 2014 Daglig er normalen (men ikke mange ganger om dagen..). Disse trådene er alltid like "spennende" her inne. Kommer alltid noen som forteller at det også er helt normalt å bare være hver 3.-4. dag eller en gang i uken. (og det verste er at det er noen leger som også sier at dette er helt "normalt"!) Avføring er avfallsprodukt kroppen ikke skal gå og holde på, det kan gjøre at man får mer avfallsstoffer og giftstoffer i kroppen enn nødvendig. Ja takk til en gang om dagen! Anonymous poster hash: 8dfcd...8a1
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #6 Skrevet 3. november 2014 Søsteren min påstår at hver dag er normalt Da er det nok best jeg kommer meg til legen fortest mulig hehe Anonymous poster hash: ff2eb...9c7 Det er vel riktig at hver dag er normalt? Mannen her bæsjer hver dag etter frokost, jeg bæsjer hver dag etter at han og ungene drar i cttetiden, 10-åringen bæsjer etter middag, 5-åringen før hun legger seg... Regelmessige, daglige mager på hele hurven her. Anonymous poster hash: 27e86...457
mamma_bergen Skrevet 3. november 2014 #7 Skrevet 3. november 2014 Daglig er normalen (men ikke mange ganger om dagen..). Disse trådene er alltid like "spennende" her inne. Kommer alltid noen som forteller at det også er helt normalt å bare være hver 3.-4. dag eller en gang i uken. (og det verste er at det er noen leger som også sier at dette er helt "normalt"!) Avføring er avfallsprodukt kroppen ikke skal gå og holde på, det kan gjøre at man får mer avfallsstoffer og giftstoffer i kroppen enn nødvendig. Ja takk til en gang om dagen! Anonymous poster hash: 8dfcd...8a1 Det et faktisk helt normalt at det kan gå dager mellom hver gang For å svare for meg selv,så er det stort sett hver dag
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #8 Skrevet 3. november 2014 I snitt en gang om dagen. Mye reiseaktivitet i ungdommen har gjort at jeg kan bomelomme hvor som helst, heldigvis :-) Anonymous poster hash: e3abf...ed8
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #9 Skrevet 3. november 2014 Søsteren min påstår at hver dag er normalt Da er det nok best jeg kommer meg til legen fortest mulig hehe Anonymous poster hash: ff2eb...9c7 Det er vel riktig at hver dag er normalt? Mannen her bæsjer hver dag etter frokost, jeg bæsjer hver dag etter at han og ungene drar i cttetiden, 10-åringen bæsjer etter middag, 5-åringen før hun legger seg... Regelmessige, daglige mager på hele hurven her. Anonymous poster hash: 27e86...457 Bæsjer dere med magen?? Anonymous poster hash: 0babc...d89
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #10 Skrevet 3. november 2014 Ca hver andre eller tredje dag. Anonymous poster hash: 71306...472
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #11 Skrevet 3. november 2014 1-2 ganger om dagen her. Anonymous poster hash: 04b96...706
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #12 Skrevet 3. november 2014 Daglig er normalen (men ikke mange ganger om dagen..). Disse trådene er alltid like "spennende" her inne. Kommer alltid noen som forteller at det også er helt normalt å bare være hver 3.-4. dag eller en gang i uken. (og det verste er at det er noen leger som også sier at dette er helt "normalt"!) Avføring er avfallsprodukt kroppen ikke skal gå og holde på, det kan gjøre at man får mer avfallsstoffer og giftstoffer i kroppen enn nødvendig. Ja takk til en gang om dagen! Anonymous poster hash: 8dfcd...8a1 Det et faktisk helt normalt at det kan gå dager mellom hver gang For å svare for meg selv,så er det stort sett hver dag "Normalt" er det gjerne hvis man ser hvor mange som har det slik. Det betyr ikke nødvendigvis at det er det som er optimalt - heller bare det at det er så mange som har mager som ikke fungerer optimalt... To ganske forskjellige ting Anonymous poster hash: 8dfcd...8a1
mamma_bergen Skrevet 3. november 2014 #13 Skrevet 3. november 2014 Daglig er normalen (men ikke mange ganger om dagen..). Disse trådene er alltid like "spennende" her inne. Kommer alltid noen som forteller at det også er helt normalt å bare være hver 3.-4. dag eller en gang i uken. (og det verste er at det er noen leger som også sier at dette er helt "normalt"!) Avføring er avfallsprodukt kroppen ikke skal gå og holde på, det kan gjøre at man får mer avfallsstoffer og giftstoffer i kroppen enn nødvendig. Ja takk til en gang om dagen! Anonymous poster hash: 8dfcd...8a1 Det et faktisk helt normalt at det kan gå dager mellom hver gang For å svare for meg selv,så er det stort sett hver dag "Normalt" er det gjerne hvis man ser hvor mange som har det slik. Det betyr ikke nødvendigvis at det er det som er optimalt - heller bare det at det er så mange som har mager som ikke fungerer optimalt... To ganske forskjellige ting Anonymous poster hash: 8dfcd...8a1 Nå var det vel også snakk om normalt og ikke optimalt?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #14 Skrevet 3. november 2014 Daglig er normalen (men ikke mange ganger om dagen..). Disse trådene er alltid like "spennende" her inne. Kommer alltid noen som forteller at det også er helt normalt å bare være hver 3.-4. dag eller en gang i uken. (og det verste er at det er noen leger som også sier at dette er helt "normalt"!) Avføring er avfallsprodukt kroppen ikke skal gå og holde på, det kan gjøre at man får mer avfallsstoffer og giftstoffer i kroppen enn nødvendig. Ja takk til en gang om dagen! Anonymous poster hash: 8dfcd...8a1 Det et faktisk helt normalt at det kan gå dager mellom hver gang For å svare for meg selv,så er det stort sett hver dag "Normalt" er det gjerne hvis man ser hvor mange som har det slik. Det betyr ikke nødvendigvis at det er det som er optimalt - heller bare det at det er så mange som har mager som ikke fungerer optimalt... To ganske forskjellige ting Anonymous poster hash: 8dfcd...8a1 Nå var det vel også snakk om normalt og ikke optimalt? Greit å få med begge deler for mange som sliter unødvendig og tror de har en "normal" mage når de er på do bare hver 3.-4. dag. Noen kan leve greit med det, andre sliter unødvendig. Anonymous poster hash: 8dfcd...8a1
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #15 Skrevet 4. november 2014 3-4 ganger hver dag. Anonymous poster hash: 2853e...82d
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #16 Skrevet 4. november 2014 1-2 ganger om dagen til vanlig, nå i graviditeten er det en gang hver 5. dag. Anonymous poster hash: e35b2...13c
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #17 Skrevet 4. november 2014 Skal vi se... sånn ca 3-5 ganger pr måltid (etterpå). Magen ble fullstendig ødelagt etter galleoperasjon. Anonymous poster hash: c83c7...986
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #18 Skrevet 4. november 2014 Det tar ca. 1,5-2 uker mellom hver gang Anonymous poster hash: 0712e...07d
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #19 Skrevet 4. november 2014 Hver dag. Anonymous poster hash: 52b97...cbe
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #20 Skrevet 4. november 2014 Hver morgen like etter 9 på hverdager, et par timer senere på fridager. Anonymous poster hash: 79c17...e2b
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #21 Skrevet 4. november 2014 Hver morgen etter kaffen😄hehe Har ofte itillegg etter middagen! Hvor ofte har du? Anonymous poster hash: 7cf1a...d74
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #22 Skrevet 4. november 2014 En gang for dagen Anonymous poster hash: 7f450...3ba
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. november 2014 #23 Skrevet 4. november 2014 Når jeg ikke gidder å følge lavkarbo sliter kroppen min og da kan jeg gå 1-3 ganger til dagen. Masse smerter og. Når jeg følger lavkarbo kanskje 4-5 ganger i uka. Vanligvis ingen smerter.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #24 Skrevet 4. november 2014 En eller to ganger daglig. Bortsett fra da jeg var gravid, da var det ca hver 4.dag. Anonymous poster hash: f392a...c1d
Jezebel Skrevet 4. november 2014 #25 Skrevet 4. november 2014 Daglig er normalen (men ikke mange ganger om dagen..). Disse trådene er alltid like "spennende" her inne. Kommer alltid noen som forteller at det også er helt normalt å bare være hver 3.-4. dag eller en gang i uken. (og det verste er at det er noen leger som også sier at dette er helt "normalt"!) Avføring er avfallsprodukt kroppen ikke skal gå og holde på, det kan gjøre at man får mer avfallsstoffer og giftstoffer i kroppen enn nødvendig. Ja takk til en gang om dagen! Anonymous poster hash: 8dfcd...8a1 Det et faktisk helt normalt at det kan gå dager mellom hver gang For å svare for meg selv,så er det stort sett hver dag "Normalt" er det gjerne hvis man ser hvor mange som har det slik. Det betyr ikke nødvendigvis at det er det som er optimalt - heller bare det at det er så mange som har mager som ikke fungerer optimalt... To ganske forskjellige ting Anonymous poster hash: 8dfcd...8a1 Nå var det vel også snakk om normalt og ikke optimalt? Greit å få med begge deler for mange som sliter unødvendig og tror de har en "normal" mage når de er på do bare hver 3.-4. dag. Noen kan leve greit med det, andre sliter unødvendig. Anonymous poster hash: 8dfcd...8a1 Enig. Tror det er mange som går rundt med plager av en eller annen sort men ikke oppsøker hjelp fordi de tror det er normalt. Det er viktig å skille mellom "vanlig" og "normalt". Det er vanlig å ha hemorider, men ikke normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå