Gå til innhold

Skjev tannstilling/kjeve! Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på 2 har veldig skjev tannstilling/kjeve! Er det noen andre her inne som har barn som har/har hatt det, og som kan fortelle meg hva dere gjorde med det? Blir det gjort noe eller skal det liksom bare gå seg til? Takk for alle svar! Legger ved to bilder av munnen hennes

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Vil tro at et besøk hos tannlegen vil gi deg et godt svar :)

Skrevet

Jeg hadde visst det, og fikk tannregulering for dette etterhvert. Tror det var de nye tennene og deres feilstilling som gjorde det. Men det ble iallfall bra :-)

Anonymous poster hash: 41a0c...864

Skrevet

her er bildene...

post-749563-0-06838300-1415052594_thumb.jpg

post-749563-0-73654600-1415052609_thumb.jpg

Skrevet

sånn som jeg syns det ser ut selv så er det selve kjeven som er skjev på henne :/

Skrevet

Her har min 7 åring startet hos reguleringstannlege nå, og i første omgang skal han trekke noen tenner. Da det ikke er plass til de nye, og komme opp. Så skal vi på kontroll om 1 år igjen, da blir det sannsynligvis gom. Så regulering om en god del år, så muligens kjeve operasjon. Men den operasjonen tar de ikke før barna er 18 år, og ferdig utvokst.

Har en niese som har gjort det samme.

Men tannlegen kan si mer, og de vil jo gjerne bruke tiden for å se hvordan det vokser seg til. Hun er jo veldig liten fortsatt.

Anonymous poster hash: d7903...44b
Skrevet

Jeg har en på 13 år som nekta streng. Helt utrolig hvor mye tennen har retta seg det siste året. Når jeg viser før og etter bilder tror folk det er før og etter strengen. Nå er tennen bort i mot perfekte. Om han hadde hatt streng ville vi nok trodd det var strengens fortjeneste, men merkelig nok fikset det seg selv :) PS. Han hadde ikke skjev kjeve da.

Anonymous poster hash: 3a263...098

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...