Gå til innhold

Hvor mye forteller du til kjæreste/samboer/mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Deler dere ALT? Altså hvis venninnen din sier noe til deg, hvis du har hatt en krangel med moren din eller naboen etc etc. Hvor mye deler dere? Hvis du har en dårlig dag? Er blitt deprimert eller alt mulig...

Jeg har delt mye med min kjæreste, men tenker at av og til så trenger jeg faktisk ikke fortelle alt, spesielt om det er negative ting..tenker jeg, dere?

:)

Anonymous poster hash: faf47...8e5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg deler det meste. Både for å få andre tanker og ideer, råd eller bare tømme meg. Men jeg forteller ikke ting som blir sagt til meg i fortrolighet..

Anonymous poster hash: 88a53...82d
Skrevet

Alt jeg trenger å si til noen, men forteller en venninne noe hun vil skal være hemmelig så sier jeg ikke noe til mannen eller andre.

Skrevet

Jeg forteller stort sett alt som angår meg. Men ting andre forteller meg er ikke noe han trenger å vite. Er det noe som er fortalt i fortrolighet, så gjelder det også i forhold til mannen, altså på den måten at han ikke får vite det. 

Anonymous poster hash: 03338...00d
Skrevet

Jeg deler det meste. Både for å få andre tanker og ideer, råd eller bare tømme meg. Men jeg forteller ikke ting som blir sagt til meg i fortrolighet..

Det er det jeg også gjør, spesielt fordi jeg er litt usikker..greit med råd, men har begynt å tenke om dette er vanlig, tydeligvis:)

HI

Skrevet

Jeg bruker han ikke bare som klagemur da, da hadde han nok blitt ganske lei. :P

Skrevet

Jeg bruker han ikke bare som klagemur da, da hadde han nok blitt ganske lei. :P

Nei fin balanse der gitt;)

Skrevet

Holder tett om ting som blir fortalt til meg i fortrolighet. Ellers kan vi sladre litt om naboen etc.

Holder tett stort sett hvis jeg har en dårlig dag, vil ikke gjøre han lei som blei nevnt lengre oppe her.

Anonymous poster hash: 8af54...fde

Skrevet

Deler selvfølgelig ikke andres hemmeligheter.

Men krangler og lignende kan jeg fortelle om.

Skrevet

Ja alt. Han er introvert og veldig privat, har aldri blabla til noen om noe. Så venninnene mine vet at ting går videre til han og synes det er helt ok :)

Anonymous poster hash: d5b26...039

Skrevet

Jeg deler nesten alt. Ting som nære venner eller søsteren min forteller i fortrolighet holder jeg for meg selv. Som også de gjør.

Anonymous poster hash: d31ec...c79

Skrevet

Jeg sier altfor mye, og får pes for det innimellom. Bruker han som boksepute enn venninner da jeg ikke er helt fan av å gå bak ryggen til andre. Sladrer jeg til han istedet.

Og han er drittlei :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...